هدف از اهدای هدیه تبلیغاتی نوروزی چیست؟

شما چه استراتژِی برای اهدای هدیه تبلیغاتی نوروزی به مشتریان خود در نظر دارید؟ آیا می خواهید طی سنت همه ساله فقط یک هدیه تبلیغاتی بخرید؟ یا این که می خواهید مخاطبان شما از هدایایی که به آن ها می دهید قابل استفاده و کاربردی باشد تا بتوانید در ذهن مشتریان خود ماندگار شوید؟

هیچوقت فکر نکنید که اگر حواستان به تعداد و کمیت هدیه تبلیغاتی باشد و به خیل عظیمی از مخاطبان خود هدیه نوروزی بدهید، حتماً بازخورد خوبی را دریافت خواهید کرد؛ کما این که شاید این کار تنها هدر دادن سرمایه شما محسوب شود ولی مطمئناً اگر حتی شده کالایی ارزان قیمت تر ولی باکیفیت انتخاب کنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

در مقاله سایت تهران سارنگ ما نکات ضروری برای علت اهدای هدیه نوروزی را شرح می دهیم:

نکات ضروری برای اهدای هدیه تبلیغاتی

  • بسیاری از متخصصان امر بازاریابی بر این عقیده هستند که بهتر است هدایای تبلیغاتی شما از محصولات و خدماتی باشد که در کسب و کار خود نیز ارائه می کنید؛ حال این که برخی دیگر اعتقاد دارند که بهتر است هدایای تبلیغاتی را که ارائه می کنید از میان محصولات و خدمات خود انتخاب نکنید با این وجود شما می توانید در کنار هدایای تبلیغاتی کاربردی و خلاقانه ای که برای عید نوروز خریداری می کنید، از محصولات خود نیز استفاده کنید تا به این صورت معرفی بهتری از برند شما انجام شود.
  • اگر بودجه کمی برای بازاریابی در اختیار دارید یا به هر دلیلی قیمت هدایای تبلیغاتی برایتان اهمیت دارد، هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و کاربردی تهران سارنگ بهترین انتخاب برای شما است. به‌ جای اینکه کاملا از خیر بازاریابی و تبلیغات با دادن هدیه نوروزی بگذرید، از انواع فلش و پاوربانک و .. برای نشان دادن کسب‌وکارتان به مخاطب و برندینگ بهره ببرید. ازآنجایی ‌که هدیه های دیجیتالی و الکترونیکی همواره کنار سایر وسایل فرد روی میز کار او قرار دارند، با اهدای آن ها نام برندتان را در ذهن گیرنده ماندگار می‌کنید.

  • اگر یک مشتری وفادار یا وی آی پی دارید، سال جدید بهترین زمان است تا با دادن یک هدیه تبلیغاتی لوکس قدردان وفاداری او باشید. مطمئن باشید نتیجه خرید هدیه تبلیغاتی خاص برای سال نو را در طول سال مشاهده خواهید کرد. عمر چنین هدایایی نه فقط چند روز یا چند ماه بلکه تا ده‌ها سال است و هیچ‌وقت قدیمی یا غیرکاربردی نمی‌شود. بسیاری از مدیران دوست دارند روی میز کار خود از ست مدیریتی نفیس و خاص استفاده کنند که از دیگر مدیران متمایز باشد.

سخن پایانی 

هدایای تبلیغاتی عید نوروز نام برندتان را فریاد می‌زنند، بدون آنکه هیچ‌گونه احساس ناخوشایندی در مخاطب ایجاد کنند. با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خاص می‌توانید نام برندتان همواره جلوی چشم مشتریانتان قرار دهید تا در صورت نیاز اولین انتخاب آن‌ها باشید. 

در این مقاله به بررسی انواع هدایای تبلیغاتی سال نو پرداختیم تا بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز را به‌راحتی انتخاب کنید. تقویم رومیزی، سالنامه، ست‌های مدیریتی و کتاب‌های نفیس از رایج‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای عید شرکتی است. شما می‌توانید بر اساس بودجه بازاریابی سازمان، نوع مشتری و هدف خود از دادن هدیه تبلیغاتی عید بهترین گزینه را از میان موارد بالا انتخاب کنید.

فروشگاه تهران سارنگ عرضه کننده ی انواع هدیه های تبلیغاتی منحصربفرد و خاص نوروزی در ایران است. شما مشتریان گرامی در اولین فرصت ممکن از سایت ما دیدن فرمایید تا بتوانید هدیه مخصوص مشتریان برند خود را در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید تا ما آرم و لوگوی شما را بر روی کالاها لیزر یا چاپ کنیم. 

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید