حمایت از مخاطبین برند با دادن هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز

در دنیای مدرن امروزی، اهدای هدیه تبلیغاتی برای حمایت از مخاطبین برند و حفظ مشتریان قدیمی در مناسبت های مختلف طرفداران بیشماری پیدا کرده است. از این رو انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزنده و جذاب برای نوروز۱۴۰۳ اهمیت قابل توجهی دارد. تقریبا همه ی مشتریان و مصرف کنندگان انواع کالا و خدمات در ایران، در اواخر بهمن و اسفند منتظر دریافت هدیه تبلیغاتی نوروزی نظیر: انواع تقویم و نوشت افزار تا انواع هدیه تبلیغاتی های لاکچری و لوکس از طرف برند و شرکت محبوب خود هستند. این امر باعث شده است که  کسب و کارهای خرد و کلان برای اینکه از این عرصه رقابت اهدای هدیه تبلیغاتی عقب نمانند زودتر به فکر سفارش و خرید هدیه نوروزی برای مخاطبین برند خود باشند. 

هدیه تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند تداوم حیات کسب و کار است. با خرید و اهدای هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، برند خود را خلاق و خاص در ذهن مخاطب به تصویر می کشید. قابل ذکر است که انتخاب صحیح و شایسته هدایای تبلیغاتی خاص یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

در این مقاله از سایت تهران سارنگ راه کارهای انتخاب هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ را بررسی می کنیم:

انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

زمانی که قرار باشد بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز را انتخاب کنید، گزینه‌های زیادی در پیش روی شما قرار خواهند گرفت. متناسب با ویژگی‌ها، مقام و منصب افراد و هزینه‌ای که یک هدیه دارد، می‌توانید یک هدیه عالی را بخرید و از تاثیرات آن در برندینگ نهایت استفاده را داشته باشید. برخی از پیشنهادات ما برای خرید هدایای ارزشمند عید نوروز به شرح زیر هستند:

  • ست مدیریتی نفیس یا ست مهندسی کارآمد: 

هدیه تبلیغاتی ست مدیریتی و اداری اغلب با هدف ایجاد حسی صمیمانه برای کارمندان و مدیران که در سازمان فعالیت می‌کنند، تهیه می‌شوند. این هدایا می‌توانند حس قدردانی را به مدیران و کارمندان القا کنند و موجب بازدهی بیشتر این افراد در محل کار بشوند. لذا یکی از بهترین گزینه ها برای اهدای هدیه تبلیغاتی نوروزی به مدیران و شرکای تجاری در نوروز ۱۴۰۳ خرید ست مدیریتی تهران سارنگ است.

  • ست چرمی :

ست کیف چرم یک هدیه فوق العاده مفید ویژه نوروز ۱۴۰۳هم برای مدیران و شرکاء تجاری و هم برای پرسنل و مشتریان وی آی پی شما است. اقلام موجود در انواع ست چرمی تهران سارنگ نه تنها برای حمل اسناد اداری، لپ تاپ و سایر لوازم ضروری کاربردی هستند، بلکه فرصتی عالی برای تبلیغ برند شما نیز به حساب می آیند. شما می توانید ست چرمی را با لوگوی شرکت خود شخصی سازی کنید و تصویری هوشمندانه و حرفه ای ایجاد کنید که اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهد.

  • جعبه چوبی:

جعبه‌های هدیه تبلیغاتی خود را با دسته‌ای کوچک و محصولات صنایع دستی کسب ‌وکارهای کوچک متمایز کنید. گیرندگان شما از دریافت این هدیه واقعاً خاص و منحصربه‌ فرد خوشحال خواهند شد، زیرا احساسات مثبت را در مخاطبان برمی انگیزند. مشتری با دریافت هدایای تبلیغاتی احساس خوشحالی، کنجکاوی، قدردانی و ارتباط صمیمی را درک می کند. برندها از طریق درگیری عاطفی بین محصولات یا خدمات خود با مخاطبان خاص، ارتباط سازنده برقرار می‌کنند تا منجربه خرید بیشتر شود.

هر سازمان، شرکت و فروشگاهی دارای مشتری‌های مختلف است که نیازهای متفاوت یا مشابهی با هم دارند. وقتی برای تهیه هدایای تبلیغاتی ویژه عید نوروز دست به کار می‌شوید، بهتر است این کار را با برنامه ‌ریزی و فکر جلو ببرید. هیچ کس دوست ندارد که نقشه‌هایش برای پیشرفت کسب و کار، نقش بر آب شود و هزینه و زمانی که برای تدارک هدیه تبلیغاتی عید نوروز صرف کرده، بی‌فایده بوده و عملا اثری به دنبال نداشته باشد.

اولویت بندی مخاطبین برند برای هدیه تبلیغاتی ویژه نوروزی

اگر مشتریان و مخاطبین زیادی با کسب و کار شما در ارتباط باشند، ممکن است نتوانید برای همه آن‌ها به مناسبت عید نوروز هدیه تبلیغاتی تدارک ببینید. این کار در بسیاری اوقات صرفه اقتصادی ندارد و به بازدهی منجر نمی‌شود. به همین دلیل است که می‌گوییم به این مسأله که کدام مشتریان برای اهدای هدیه تبلیغاتی عید نوروز در اولویت هستند، دقت کنید. اولویت‌بندی مشتریان باید پیش از برنامه‌ریزی برای اهدای هدایای تبلیغاتی نوروزی انجام شود و برای این کار، نیاز به بررسی آمار فروش یا ثبت قرارداد خود در فعالیت‌های یکسال اخیر دارید.

به این شیوه، افراد یا شرکت‌های همکار و همچنین مشتریان و مخاطبان خود را بررسی می‌کنید تا متوجه شوید که کدام یک اولویت بیشتری برای دریافت هدایای تبلیغاتی عید نوروز دارند. اختصاص هدیه به تمامی مشتریان، به ویژه اگر تعدادشان زیاد باشد، باید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری شود تا در بودجه تبلیغات شرکت صرفه جویی گردد.

شرکت تهران سارنگ تمامی هدیه های تبلیغاتی خود را با ذکر مشخصات کامل محصول در سایت در معرض دید شما مشتریان گرامی قرار داده است. با بازدید از فروشگاه آنلاین تهران سارنگ از تنوع بی نظیر هدایای تبلیغاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ 

مطلع شوید و تا دیر نشده هدیه نوروزی خود را سفارش دهید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید