آیا اسپیکر بلوتوث دار برای هدیه تبلیغاتی برندها مناسب است؟

در دنیای دیجیتال امروزی استفاده از کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی بعنوان هدیه تبلیغاتی عام پسند، خیلی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. در میان چنین ابزارهایی، اسپیکرهای بلوتوث دار به عنوان یک هدیه همه کاره و مورد قدردانی جهانی هستند. 

در مقاله سایت تهران سارنگ ما به علت استفاده از اسپیکر بعنوان هدیه تبلیغاتی محبوب برندها می پردازیم:

  • زیبایی شکل ظاهری اسپیکر:

شکل و اندازه‌های متفاوت بلندگوها طیف گسترده‌ای از فرصت‌های نام تجاری را با استفاده از چاپ یا حکاکی به سبکی صورت می پذیرد.

  • ظرفیت بالای باتری اسپیکر:

از آنجایی که بلندگوهای بلوتوث حاوی باتری قابل شارژ مخصوص به خود هستند، برخی از آنها مجهز به مدار هستند تا آنها را به پاوربانک برای شارژ دستگاه های راه دور خود تبدیل کنند. اینها ظرفیت شارژ بالاتری دارند، بنابراین زمان پخش و قدرت خروجی موسیقی چشمگیر است.

  • اسپیکر تبلیغاتی هدیه اثرگذار در بازاریابی مدرن

برند شما شایسته بهترین نوع بازاریابی یعنی استفاده از کالاهای پرمصرف و لوکس بعنوان هدیه تبلیغاتی است تا استفاده از یک استراتژی بازاریابی نادرست . مشتریانی که خدمات خود را به آنها ارائه می دهید باید نام شما را با احساسات مثبت مرتبط بدانند. چه چیزی این احساسات را بیشتر از گوش دادن بی وقفه به موسیقی مورد علاقه خود نشان می دهد؟ به همین دلیل است که ما بلندگوهای بلوتوث تبلیغاتی را به عنوان یکی از بهترین اجناس تبلیغاتی که می توانید پیدا کنید به شما معرفی می کنیم. 

  • بلندگوهای بلوتوث قابلیت سفارشی سازی

همانطور که میدانید، مهم است که چه روشی را برای مارکتینگ نام برند خود استفاده می کنید تا دچار زیان سرمایه و فراموشی نام شرکت نشوید. تبلیغات اینستاگرام و گوگل به نظر یک انتخاب واضح برای تبلیغات سریع و تاثیرگذار هستند. با این حال، زمانی که ببینید چقدر پول درآورده‌اند، احتمالاً از آن‌ها منصرف خواهید شد. به همین دلیل است که بهتر است اشیاء فیزیکی را بعنوان یک راهکار کارآمد انتخاب کنید که نتوانند مشتریان و مخاطبان برندتان شما را نادیده بگیرند.

  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هستند

بلندگوهای بلوتوث تبلیغاتی را انتخاب کنید و برند شما یک تبلیغ پیاده روی دریافت می کند. می توانید اسپیکر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که نام یا لوگوی شرکت خود را کجا قرار دهید. بلندگوی منحصر به فرد خود را به دوستان، خانواده یا مشتریان خود بدهید تا کسب و کار شما هر کجا که بروند آنها را همراهی می کند. با این کار لوگوی شما در گردهمایی خانوادگی یا گردش در طبیعت نام برند شما در معرض دید عموم قرار می گیرد.

چیزی که همه این ها را ممکن می کند این واقعیت است که بلندگوهای بلوتوث دار دستگاه های قابل حمل هستند. حمل آنها بسیار آسان است زیرا کاملاً در کوله پشتی یا کیف پول شخصی جای می گیرند. به علاوه، هیچ نگرانی در مورد شارژ اسپیکر نیز وجود ندارد. از آنجایی که آکوردها قابل حمل نیستند، همیشه می توانید شارژر بی سیمی را انتخاب کنید که شما را به ماندن در داخل خانه محدود نکند.

تصور کنید که یک روز گرم را در کنار ساحل با موسیقی هایی محبوب خود خاطره انگیز کنید. به خصوص اگر به خارج از کشور سفر کنید، اسپیکر بلوتوث قابل حمل شما ممکن است مشتریان بین المللی زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بلندگوهای بلوتوث تبلیغاتی هدایایی با ارزش هستند. بلندگوهای بلوتوثی که لوگوی چاپ شده با نام تجاری شرکت شما هستند، به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بالقوه شما که ارزش کمی بیشتر دارند، بسیار ارزشمند هستند. با این حال، به‌طور شگفت‌انگیزی ارزان هستند که بتوان از آنها به عنوان هدایای برند در رویدادها استفاده کرد.

فروشگاه آنلاین تهران سارنگ بورس انواع هدایای تبلیغاتی لوکس و فاخر از بهترین برندهای روز دنیا است. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا هدیه مورد نیاز برند خود را تلفنی سفارش دهید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید