نکات و ترفندهای موثر برای تبلیغ کسب و کار نوپا (استارتاپ)

آیا شما یک صاحب کسب و کار کوچک هستید که مشتاق هستید برند خود را در کانون توجه مردم قرار دهید؟ به دنیای تبلیغات خوش آمدید، جایی که خلاقیت با استراتژی روبرو می شود. هنگام شروع یک سفر کارآفرینی، تسلط بر هنر تبلیغات بسیار مهم است.

در مقاله سایت تهران سارنگ، ما اسرار نحوه ی تبلیغ یک کسب و کار نوپا را برای مخاطبان هدف خود باز خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

  • آشنایی با اصول تبلیغ یک کسب و کار نوپا یا استارتاپ

راه‌اندازی یک سرمایه‌گذاری تجاری مانند حرکت در یک اقیانوس پر از امکانات است. قبل از شروع سفر خود، ضروری است که ماهیت راه اندازی خود را درک کنید.

تجارت خود را به عنوان یک کشتی تصور کنید. برای حرکت در آب های ناشناخته، به چشم انداز روشنی نیاز دارید که بتواند به عنوان قطب نمای شما باشد. این چشم انداز پایه و اساس شرکت شما را تشکیل می دهد و هر تصمیم و استراتژی را هدایت می کند.

شناخت بازار هدف

در قلب یک شرکت موفق، شناخت کامل از بازار هدف آن نهفته است. مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند؟ ترجیحات، نیازها و چالش های آنها چیست؟

به عنوان مثال: شاهزاده ویلیام پاتری قصد دارد صاحبان مشاغل کوچک را مجذوب خود کند. آنها به دنبال یک گروه متنوع با نیازهای تبلیغاتی خاص هستند. درک این جمعیت شناختی شما را قادر می سازد تا پیشنهادات و استراتژی های تبلیغاتی خود را به طور موثر تنظیم کنید.

اهداف تجاری خود را با دقت مشخص کنید. آیا هدفتان افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش یا تسلط بر بازار است؟ هر هدف نیاز به یک رویکرد منحصر به فرد دارد.

به عنوان مثال، یک استراتژی برای افزایش دیده شدن برند با سایر اهداف متفاوت است. این تفاوت در مقایسه با استراتژی با هدف فروش فوری قابل توجه است.

نقطه فروش منحصربفرد (USP)

شناسایی روش فروش منحصر بفرد برای برند است. چه چیزی کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند؟ نوع کیفیت محصولات یا سبک طراحی و نوع بسته بندی، تنوع هدایای تبلیغاتی لوکس شرکت و… چه داستانی پشت محصولات یا خدمات برند شماست؟

USP که به آن پیشنهاد فروش منحصر به فرد نیز گفته می شود، جوهره چیزی است که محصول یا خدمات شما را بهتر از رقبا می کند. باید سنگ بنای پیام تبلیغاتی شما باشد و به شما کمک کند در یک بازار شلوغ برجسته ظاهر شوید.

ایجاد پیام یا شعار تبلیغاتی موثر

یک شعار یا پیام خوش ساخت، ضربان قلب تبلیغات موثر است. این چیزی بیش از نمایشی از محصولات شماست. این روایتی است که با مخاطب شما طنین انداز می شود. همچنین باعث افزایش آگاهی مخاطب شده و درنهایت با ایجاد تصویر ذهنی درست و منطبق با نیازهای مشتری، او را به خرید سوق می دهد.

پیام یا نوشته تجاری شما باید ارزش ها و آرزوهای مشتریان شما را منعکس کند. تبلیغات شما باید نیازهای مشتریان را به زبانی ساده و جذاب بیان کند. به یاد داشته باشید، هدف ایجاد پیوندی با مخاطبان است که فراتر از معاملات صرف است.

در واقع ایجاد یک ارتباط عاطفی و ارزش محور است. این امر مشتریان را به سفیران برند تبدیل می کند که محصولات شما را گرامی می دارند و از آنها حمایت می کنند.

سخن پایانی

برای شروع یک استارتاپ بایستی حتما با یک مشاور کسب و کار مشورت کنید، تا علاوه بر دریافت مشاوره ی تخصصی در زمینه ی انتخاب نام برند با آرم و لوگوی تجاری متناسب با کار و فعالیت،  راهنمایی لازم برای انتخاب شعار تجاری و خرید هدایای تبلیغاتی لوکس و شایسته ی مخاطبان برند به شما کمک و یاری رساند.

سایت تهران سارنگ عرضه کننده ی هدایای تبلیغاتی لوکس و با کیفیت، اشانتیون های نمایشگاهی منحصربفرد و ممتاز در ایرن است. شما مشتریان گرامی می توانید با بازدید از فروشگاه سایت، کالاها و هدایای تبلیغاتی متنوع را در طرح و اندازه دلخواه انتخاب کنید و آنلاین سفارش دهید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید