ویژگی‌های‌‌یک میز مدیریتی خوب

فروشگاه اینترنتی هدیه تبلیغاتی تهران سارنگ

ما می‌دانیم که مدیریت یک مجموعه مهم‌ترین بخش آن مجموعه به حساب می آید . بخش اصلی شرکت‌ها در اتاق مدیریت است و در نهایت کلیه ارتباطات درون سازمانی یا برون سازمانی شما در این اتاق بررسی خواهند شد.در این مقاله ویژگی‌ های یک میز مدیریتی خوب را با هم بررسی میکنیم.

میز های مدیریتی نسبت به سایر میز های اداری از جمله میز کارمندی و میز کارشنسی ابعاد بزرگتری دارد و آن هم به دلیل شرایط کاری مدیر است که در یک قسمت میز کامپیوتر و تقویم و کاتالوگ قرار می‌گیرد و باید جای اضافی برای سایر کارها به صورت اختصاصی داشته باشد و علاوه بر این‌ها باید فضای کافی برای انجام سایر امور مدیریتی روی میز فراهم باشد . میز های مدیریتی خود به خود بخاطر ماهیتشان ابعاد بزرگتری دارند البته لازم به ذکر است میز مدیریتی کلاسیک نیز ابعاد بزرگتری نسبت به میز های مدیریتی معمول دارند. توجه داشته باشید که ویژگی میز مدیریتی خوب نباید کوچکتر یا بزرگتر از نسبتش با سایز و اندازه اتاق باشد چرا که زیبایی خود را به شدت از دست می دهد.

چه نوع متریال‌هایی برای میز مدیریت وجود دارد؟

میز های مدیریتی در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند . میز مدیریتی مدرن و کلاسیک متریال خاص خود را دارند . حالا متریال مصرفی برای یک میز مدیریت مناسب را چگونه انتخاب کنیم ؟ متریال میز های مدیریتی متفاوت است ، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب یا شیشه و فلز و یا ترکیبی از این متریال با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیریتی به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیریت و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی و نوع کاربری آن باید توجه داشته باشید.

فلز 

معمولاًمیز اداری و یا میز مدیریتی با پایه فلز و قاب مبلمان ساخته شده از فلز را می بینید. اما امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی میز کار نیز استفاده می شود. این نوع مبلمان اغلب از ورق استیل ساخته شده‌اند. هنگام خرید یک میز مدیریت پایه فلزی باید به ضخامت ورق توجه کافی داشته باشید.

چوب

چوب متداول‌ترین ماده ای است که برای ساخت میز اداری استفاده می شود. مبلمان اداری چوبی و میز مدیریت چوبی را می توان از تخته سه لا یا چوب جامد تولید کرد. تخته سه لا از نظر بصری جذاب و زیبا به نظر می رسد، اما چوب جامد از دوام و استحکام بالاتری برخوردار می باشد.  ساخت مبلمان اداری از تخته سه لا آسانتر و سریعتر انجام می شود، اما چوب جامد محکم تر است و می توان آن را به صورت سفارشی تهیه کرد تا میز مدیریت مخصوص شما را ساخت. بسته به قابلیت استفاده و نیاز به ذخیره سازی، می توانید میزهای اداری چوبی را با پایه های متحرک، کشوهای چوبی، قفسه های یک یا دوتایی انتخاب کنید.

پلاستیک

در مقایسه با فلز و چوب، پلاستیک ارزان است. اگر بودجه محدودی دارید میز اداری ساخته شده از پلاستیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با این حال، مبلمان پلاستیکی دوام زیادی ندارند و ظرف چند سال متلاشی می شوند. اگرچه می توان طرح های عالی مبلمان را با پلاستیک تولید کرد، اما با احساس و ظاهر مبلمان فلزی و چوبی مطابقت ندارد.

لمینت و کامپوزیت

میز اداری ساخته شده از مواد کامپوزیت و لمینت ها در انواع طرح‌ها و سبک‌ها موجود است. اگر برای شما عملکرد در مقایسه با سبک اهمیت بیشتری دارد، یک میز اداری مدیریت کامپوزیت یا ورقه ورقه با چوب انتخابی برای شما عالی خواهد بود.

یعضی لوازم اداری مورد استفاده روی میز  :

  • تقویم رومیزی
  • کازیه چند طبقه
  • کلربوک
  • استامپ
  • دستگاه پانچ
  • پایه چسب نواری
  • ماژیک هایلایتر
  • خودکار
  • ماژیک وایت برد
  • پوشه
  • ماشین حساب
  • دستگاه کپی و…

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید