راه حل عبور از رکود تجاری

فروشگاه اینترنتی هدیه تبلیغاتی تهران سارنگ

در هر رکود، هزینه های عملیاتی اولین چیزی است که نیاز به توجه دارد زیرا کسب و کارها به حالت بقا می روند. با این حال، در حالی که مهار هزینه‌های غیرضروری مهم است، صاحبان مشاغلی که می‌توانند این را با تاکتیک‌هایی که به آنها امکان رشد و پیشرفت صعودی را می‌دهد متعادل کنند، در هدایت کسب‌ وکار خود از رکود موفق‌ تر هستند.

کسب‌ وکارها با استراتژیک بودن و هدف ‌گذاری بر روی آنچه کاهش می‌دهید و آنچه که انجام نمی‌دهید، می‌توانند از رقبای خود متمایز شوند. یک مطالعه در رابطه با تأثیر رکود بر کسب و کارها نشان می دهد که کسانی که از ترکیبی از استراتژی های تدافعی و تهاجمی استفاده می کنند، احتمال بقای بیشتری دارند.

امور مالی و کاهش هزینه ها

بسیاری از کسب ‌وکارها با کاهش هزینه‌ها، کاهش تعداد کار و توقف سرمایه‌ گذاری‌هایی مانند تحقیق و توسعه، فناوری یا توسعه سرمایه ‌گذاری‌های جدید وارد حالت بحران می‌شوند. مشکل این رویکرد این است که «کاهش‌های سراسری، کنترل‌های سخت‌گیرانه و تهدید کاهش‌های بیشتر، احساس ناتوانی را ایجاد می‌کند». بر اساس گزارش HBR، تمرکز بر بقا است.

در حالی که کاهش هزینه‌های هنگفت یک امر ضروری است، اما کاهش فعالیت‌هایی که از شما در جهت منفی محافظت می‌کنند و شما را قادر می‌سازد تا در مسیر صعودی رشد کنید، استراتژی خوبی نیست. در مقابل وسوسه کاهش هزینه هایی که باعث رشد و فروش می شود مقاومت کنید. برای مثال، در زمان‌های سخت، آبسا وام‌های خود را کاهش داد و تمرکز خود را بر تامین مالی دارایی کاهش داد، آنها رویکردی محافظه ‌کارانه در پیش گرفتند و در خارج از کشور سرمایه‌ گذاری کردند. از سوی دیگر، “ساسفین” تصمیمی راهبردی اتخاذ کرد که در وام دهی خود نرم تر عمل کند. نتیجه: “ساسفین” دفترچه وام خود را دو برابر کرد و در جایگاه اول بازار قرار گرفت – موقعیتی که هنوز هم در اختیار دارد.

تکنولوژی و هزینه

هرگز چیزهایی را که به کیفیت خدمات یا رشد مربوط می شود، کوتاه نکنید. اگر از سرمایه گذاری در فناوری که باعث رشد کسب و کار یا خدمات دهی می شود خودداری کنید، به کسب و کار خود ضرر می کنید. ابتکارات فناوری اطلاعات که از قابلیت های تجاری پشتیبانی می کند، یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. این مقاله همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از شرکت‌ها انتخاب می‌کنند که فناوری اطلاعات و اتصالات قابل استفاده را به‌عنوان یک خرج کینه‌ ورزی و نه سرمایه ‌گذاری در تجارت خود ببینند. 

پول واقعی

کنترل زمان حتی بیشتر از هر سرمایه گذاری دیگری پول واقعی است، توانایی برگرداندن زمان برای دادن امکان خرید و بازگشت مشتری در عرض چند دقیقه تفاوت بین خط پایین قرمز و سیاه است. اهمیت حصول اطمینان از اینکه کسب و کار شما همیشه فعال و پویا است، برای خدماتی که ارائه می‌دهید برای رسیدن به نتیجه نهایی شما بسیار مهم است.

اینکه بتوانید به مشتری های بالقوه و وفادار زمان بازگشت دوباره و امکان خرید را برایش محیا کنید بسیار لازم و ضروری است.

در فروشگاه تهران سارنگ ما این امکان را برای کسب و کار شما فراهم کرده ایم که بتوانید با انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی شیک و منحصربفرد و تقدیم آن به مشتریان بالقوه، امکان بازگشت مشتری به چرخه خرید از شرکت و برند شما را میسر می سازیم.

همین حالا با کارشناسان فروش سایت آنلاین شاپ تهران سارنگ تماس بگیرید زیرا زمان طلا است.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید