تبلیغ برند با اسپیکر تبلیغاتی

فروشگاه اینترنتی هدیه تبلیغاتی تهران سارنگ

بدون شک، هدیه تبلیغاتی برای هر مناسبتی برای کسب و کار شما حیاتی هستند. استفاده از محصولات تبلیغاتی یک راه منحصر به فرد برای به رسمیت شناختن نام شرکت شما در بین مخاطبین و حفظ مشتریان بالقوه است.

با چاپ لوگوی تجاری بر روی سطح اسپیکر، هدیه تبلیغاتی به طرز مشهودی فریبنده و خاص می شود. بلندگوهای قابل حمل به عنوان یک هدیه شرکتی برتر رتبه بندی می شوند. سرمایه گذاری مقداری پول بیشتر برای تبلیغات با هدایای ممتاز مطمئناً در دراز مدت نتیجه خواهد داد. در بیشتر موارد، هر بار که شخصی ازاسپیکرهای قابل حمل استفاده می کند، این یک یادآور بصری ماندگار از برند خواهد بود.

در آنلاین شاپ تهران سارنگ شما تولیدکنندگان محترم، کارخانه داران گرامی و صاحبین کسب و کار در هر زمینه تجاری و بازرگانی در سراسر ایران که هستید؛ می توانید انواع هدایا و کالاهای تبلیغاتی شیک و با کیفیت را با قیمت مناسب را بهمراه درج لوگو شرکت خود خریداری فرمایید و به مشتریان وفادار خود هدیه دهید.

دریافت هدیه تبلیغاتی

با دریافت هدیه تبلیغاتی متفاوت و کاربردی، مشتریان وفاداری و توجه بیشتری به شرکت  پیدا می کنند. وقتی چنین اقلام ارزشمندی نظیر اسپیکر را ارائه می دهید، مطمئناً آگاهی از شرکت خود را افزایش خواهید داد. شما همچنین تداعی های برند پایدار معتبر روز دنیا را خواهید داشت. این راه خوبی برای هدف قرار دادن کسانی است که به شرکت شما علاقه مند هستند.

همه افراد دریافت هدیه تبلیغاتی باارزش و مفید را به خصوص زمانی  که قابل استفاده باشد، مانند بلندگوهای تبلیغاتی را بسیار دوست دارند. به خاطر داشته باشید که چنین هدیه ای احتمالا با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشته خواهد شد. با این کار شناخت از برند شما برای افراد مختلف فراتر از فرد اولیه گسترش خواهد یافت.

با چاپ لوگوی تجاری بر روی سطح اسپیکر، هدیه تبلیغاتی به طرز مشهودی فریبنده و خاص می شود.

موسیقی شور و شوق را در بسیاری از ما ایجاد می کند، صرف نظر از ژانری که شخص ترجیح می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها برای جذب مشتری، بلندگوهای سفارشی را به عنوان هدیه اضافه می کنند.

۳ مزیت برتر استفاده از اسپیکر تبلیغاتی

  • پاسخگویی به گرایش های مصرف کننده، تقاضاهای فناوری پیشرفته و ارتباط بازار.
  • اسپیکر یک گجت‌ شیک و مدرن است که مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند.
  • شما می توانید برنامه بلندگوهای قابل حمل را تنظیم کنید و طبق سلیقه خود از آن بهره ببرید. 

با موسیقی خاطرات ماندگار بسازید

موسیقی زبان قدرتمندی است که به ما کمک می کند وقتی کلمات ما را ناکام بگذارند صحبت کنیم. دارای نوعی قدرت است که می تواند افراد را چه در سطح احساسی و چه در سطح اجتماعی گرد هم آورد. آیا تا به حال به آهنگی گوش داده اید که هر بار که آن را می شنوید، همان خاطره را برای شما تداعی می کند؟

بلندگوهای قابل حمل جذابیت بازاریابی خوبی دارند زیرا استفاده منظم به ایجاد خاطرات کمک می کند. و از آنجایی که آنها ماندگاری طولانی دارند، دریافت آنها احساس مراقبتی را ایجاد می کند که مشتریان باید آن را به خاطر بسپارند. بنابراین، هیچ چیز سودمندتر از یک بلندگوی قابل حمل نیست.

تاریخچه پیدایش اسپیکر/بلندگو

برای کشف تاریخ باید بیش از ۱۵۰ سال قبل را جستجو کنیم. در سال ۱۸۶۱، فیلیپ ریس اولین نوع آزمایشی از بلندگوهای الکترونیکی را توسعه داد. در ابتدا، فقط می توانست به طور خام صدا را بازتولید کند. بالاخره این فقط یک آزمایش بود.

در سال ۱۹۲۱، رایس و کلوگ به طور کامل نیاز به ساخت محصولی با محدوده دینامیکی کافی در فرکانس ها برای صدای صوتی دقیق را درک کردند. در سال ۱۹۲۵، آنها نمونه اولیه خود را برای افزایش بلندی صدا و حفظ صدای واضح کامل کردند. با صدای بهتر، بلندگو می تواند با بوق محبوب تر رقابت کند. این امر موسیقی را وارد خانه های بسیاری از مردم کرد.

طرح هایی برای متمایز کردن کسب و کار شما

کلید برجسته کردن برند برای مخاطبین شرکت، طراحی عالی بلندگوهای تبلیغاتی است. همچنین، مطمئن شوید که بلندگوی تبلیغاتی خود را با توجه به نیاز مخاطبان خود انتخاب کنید.

هنگامی که اسپیکرهای عالی خود را از فروشگاه سایت تهران سارنگ انتخاب کردید، تیم طراحان داخلی و کارشناسان تولید ما اینجا هستند تا در هر مرحله از فرآیند انتخاب تا حکاکی آرم و لوگوی تجاری برند شما بر روی هدایای تبلیغاتی به شما کمک کنند. همچنین، تیم پشتیبانی تهران سارنگ با خوشحالی به شما در هر مرحله از فرآیند خرید تا ارسال از طریق پست کمک خواهد کرد. تمرکز ما بر تضمین رضایت کامل شماست و تلاش می کنیم شما از همه چیز راضی باشید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید