بهترین هدایای تبلیغاتی

یکی از راه های ارتباط با مشتری و ایجاد یک تصویر ماندگار در ذهن مشتری هدایای تبلیغاتی است. هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار می تواند منجر به رشد یک برند گردد…

یکی از راه های ارتباط با مشتری و ایجاد یک تصویر ماندگار در ذهن مشتری هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار می تواند منجر به رشد یک برند گردد. شما نیاز دارید مشتریان را از فعالیت های خود مطلع نمایید این انتقال اطلاعات بهتر است به صورت یک هدیه تبلیغاتی انجام شود تا هم اطلاع رسانی درستی گردد و هم پیام شما به طور صحیحی در ذهن مشتری نقش ببندد.

در مقاله انتخاب هدایای تبلیغاتی بر اساس شناسایی مخاطب توضیح دادیم که یک هدیه تبلیغاتی را بر چه اساسی انتخاب کنیم به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی نیست که قیمت بالایی داشته باشد بلکه هدیه تبلیغاتی موثر هدیه ای است که مناسب با حوزه ی کاری مخاطب انتخاب شود، به طور مثال مخاطب شما در حوزه الکترونیک فعالیت می کند آیا یک ست ورزشی تبلیغاتی می تواند مناسب باشد؟؟

در ادامه به معرفی چند هدیه تبلیغاتی و ویژگی های آن می پردازیم…

فلش مموری تبلیغاتی:

فلش مموری ها در هر کسب و کاری کارایی دارند و یک هدیه تبلیغاتی مناسب محسوب می شود؛ براحتی می توانید لوگو و اطلاعات خود را در محل مناسب و با کیفیت چاپ مناسب درج کنید؛ فلش مموری ها چرمی و فلزی از انواع  پر کاربرد است. به تازگی فلش مموری های کارتی در بازار از محبوبیت ویژگی برخوردار شده است، این فلش مموری ها فضای کمی اشغال می کند و می توان برای آن ها چاپ اختصاصی در نظر گرفت.

پاور بانک تبلیغاتی:

پاور بانک ها باطری هایی هستند که در یک مدار با شارژ الکتریکی مشخص فشرده شده است. با استفاده از پاور بانک امکان ذخیره انرژی الکتریکی وجود دارد تا در زمان نیاز برای شارژ موبایل یا تبلت استفاده کرد. پاوربانک یکی از لوازم  پر کاربرد در سفرهاست. پاور بانک ها یک هدیه تبلیغاتی مناسب است از این هدایا برای جلب نظر مشتریان خود استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی:

حتما شما هم اسپیکرهای بلوتوث را دیده اید؛ بلندگوهای کوچک که با باتری کار می کنند و با بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می شود. اسپیکرهای بلوتوث های رومیزی قابل حمل است و به سهولت قابل استفاده می باشد. لوازم الکترونیکی تبلیغاتی می تواند یک هدیه تبلیغاتی خاص برای مهندسین باشد؛ اسپیکر بلوتوث تبلیغاتی یکی از این هدایاست.

استند موبایل تبلیغاتی:

برای تماشای فیلم یا گرفتن عکس یا فیلم حتما به یک استند موبایل نیاز است؛ اگر سری به شبکه های اجتماعی بیاندازید تعداد عکس و فیلم هایی که به اشتراک گذاشته می شود جالب توجه است. به مخاطبان خود استند موبایل تبلیغاتی هدیه دهید. این هدیه بی شک یک هدیه تبلیغاتی ماندگار خواهد شد.

چراغ قوه usb:

چراغ قوه usb یک لامپ برای مصارف مختلف است؛ یکی از این موارد تنظیم نور صفحه کلید لپ تاپ است. هر برنامه نویس به یک چراغ قوه usb تبلیغاتی نیاز دارد.

هدفون بلوتوث تبلیغاتی:

هدفون ها در زندگی هر فردی جایگاه ویژه ای دارد؛ هدفون بلوتوث کار را به مراتب راحت تر از قبل کرده است، به طور کلی هدفون های بدون سیم و بلوتوث روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده است و می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب باشد.

نگهدارنده سیم:

این نگهدارنده‌ها پس از چسباندن به سطوح ثابت می‌مانند و می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری کابل‌های خود استفاده کنید. همچنین این امکان را دارند که در صورت نیاز آن‌ها را جدا کرده و جای دیگری مجدد نصب کنید. نگهدارنده سیم تبلیغاتی می تواند در دسته هدایای تبلیغاتی خاص و ارزان قرار گیرد.

موس پد تبلیغاتی:

یک هدیه تبلیغاتی ساده ولی کاربردی می باشد و با توجه به فضای زیادی که برای درج اطلاعات شما دارد می تواند تاثیر زیادی بر مخاطب بگذارد.

بخور آب سرد:

دستگاه بخور سرد یک هدیه تبلیغاتی مفید است که در بیمارستان ها و مطب پزشکان کاربرد ویژه ای دارد؛ اگر مخاطبان شما در این حوزه فعالیت می کنند بخور آب سرد را فراموش نکنید.

مونوپاد تبلیغاتی:

در چند سال اخیر مونوپاد طرفداران زیادی پیدا کرده است و هنوز می تواند یک هدیه تبلیغاتی جذاب برای مشتریان شما باشد چراکه با استفاده از مونوپاد تبلیغاتی لحظات خوب مخاطبان ثبت می شود.

چراغ مطالعه تاشو:

برای هر کسب و کاری کاربرد دارد یک چراغ مطالعه تاشو تبلیغاتی می تواند در اتاق یک مدیر یا یک نویسنده قرار بگیرد. اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص هستید می توانید به چراغ مطالعه تاشو تبلیغاتی فکر کنید.

اگر نگاه دقیقی داشته باشیم باید بگوییم هر یک از این هدایای تبلیغاتی می تواند جز بهترین هدیه تبلیغاتی باشد در صورتی که با دقت و بر اساس شناسایی مخاطب انتخاب شود.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید