چرا یک شرکت باید هدایای تبلیغاتی داشته باشد؟

قسمت اول

تقریباً همه کارآفرینان از هدف هدایای تبلیغاتی آگاه هستند. با این حال، درصد قابل توجهی از شرکت ها در بازار هستند که هنوز در مورد آنها مردد هستند. به همین دلیل است که ما در این مقاله از سایت تهران سارنگ به پاسخ چرایی این موضوع پرداخته ایم:

اگر عادت به هدیه دادن به مشتریان و شرکای تجاری خود دارید، از مزایای هدایای تبلیغاتی آگاه هستید. همانطور که از یکی از موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی استفاده می کنید. اگر هنوز این عادت را ندارید، اکنون وقت آن است که هدایای تبلیغاتی را در شرکت خود معرفی کنید. با هدیه دادن به طور نامحسوس وارد زندگی مشتریان خود خواهید شد. علاوه بر این، به دلیل توجه کوچک و عملی، تأثیر مثبتی بر آنها خواهید گذاشت.

هنوز از هدایای تبلیغاتی استفاده نکرده اید؟

ما باید آگاه باشیم که با هدایا قصد جدی و محکم خود را برای دستیابی به همکاری خوب نشان می دهیم. این یک رابطه سودمند با مشتریان ما است. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی برای معرفی شرکت و نشان دادن ویژگی ها و مزایای هر برندی که نمایندگی می کنیم در نظر گرفته شده است. هدف این است که مشتریان محصولات و خدمات ما را زودتر در بازار بشناسند، بنابراین هدایای تبلیغاتی همیشه دارای لوگو و شعار چاپ شده بر روی آنهاست.

ارزش یک هدیه تبلیغاتی چقدر باید باشد؟

البته این بستگی به میزان بودجه شرکت دارد. و همچنین اینکه رهبران آن تا چه اندازه از اهمیت ارزش هدیه تبلیغاتی آگاه هستند. در اصل، گیفت تبلیغاتی هدایایی هستند که در محدوده قیمت پایین‌تر قرار می‌گیرند و شرکت‌ها آن‌ها را هم به مصرف‌کنندگان و هم به شرکای تجاری می‌دهند. دقیقاً بر اساس اینکه هدایا به چه کسی داده می شود، ما بین هدایای تجاری انبوه، تبلیغاتی و شخصی تمایز قائل می شویم.

  • هدف گذاری دقیق مشتری

اگر تبلیغات رادیویی و مجلات را مثال بزنیم. آنها برای شرکتی که هنوز در بازار و با تبلیغ کنندگان به خوبی تثبیت نشده است، کاملاً گران هستند. ما می توانیم به سرعت متوجه شویم که آنها مخاطبان قابل توجهی را هدف قرار می دهند. بنابراین پول زیادی صرف افرادی می شود که اصلا مشتری بالقوه شما نیستند. برای کسانی که فکر می‌کنید می‌توانند یکی شوند، بهتر است کمی بیشتر سرمایه‌گذاری کنید و به آنها هدیه بدهید. این ممکن است دقیقاً محرکی باشد که باعث می شود مشتری تصمیم بگیرد محصول شما یا خدمات شما را بخرد. به خاطر داشته باشید که چیزی را هدیه خواهید داد که مشتری بعداً از آن استفاده خواهد کرد – بنابراین هدیه ای بدهید که گران نباشد اما ارزش بالایی برای مشتری داشته باشد.

  • هدیه تبلیغاتی نشان دهنده پیوند بین مردم

هنگامی که یک کسب و کار دارید، باید بین خود و مشتریان خود پیوند ایجاد کنید و مطمئن شوید که مشتریان به شما پایبند هستند. اگر تبلیغات انبوه را انتخاب کنید، یک فرصت ایده آل برای تماس با مشتری است. در آن زمان محصول یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید و در نهایت یک هدیه تبلیغاتی به آنها بدهید که آنها را به یاد کسب و کار شما می اندازد.

  • محصولات تبلیغاتی به عنوان یک کارت ویزیت

محصولات و کالاهای تبلیغاتی به عنوان یک کارت ویزیت عمل می کنند. بیایید به یک مثال نگاه کنیم. شما مشغول تعویض ویندوز هستید. در نمایشگاه، مشتری بالقوه ای نزد شما آمد و گفت که ظرف یک یا دو سال تمام پنجره های خانه را تعویض خواهد کرد. اگر یک کارت ویزیت یا یک بروشور به او بدهید، احتمال زیادی وجود دارد که آن را در جایی به اشتباه بیندازد یا خیلی سریع در سطل زباله بیندازد. اما اگر مثلاً یک جاسوئیچی با لوگوی خود به او بدهید، او آن را روی زنجیره کلید خود قرار می دهد. این کار هر بار که به خرید می رود او را به یاد شما می اندازد. او همچنین هنگامی که بخواهد ویندوز را تعویض کند، مطمئناً با شما تماس خواهد گرفت. بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که به مشتریان بالقوه خود (کسانی که ممکن است در آینده محصول یا خدمات شما را بخرند) چیزی کاربردی ارائه دهید. چیزی که برای مدت طولانی تری دوام بیاورد و آنها را به یاد شما بیاورد.

  • هدایای تبلیغاتی آگاهی از برند را تضمین می کنند

آگاهی از برند به این معنی است که مشتریان می توانند بلافاصله شرکت شما را شناسایی کنند. بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که تمام محصولات تبلیغاتی مورد استفاده خود را با لوگوهای خود تجهیز کنید. به آنها یک تصویر گرافیکی و پیام کاملاً یکنواخت بدهید که می توانید برای مدت طولانی تری به دنیا ارسال کنید. به این ترتیب مشتریان شما را می شناسند. به عنوان مثال، به محض دیدن قلم توپی شما، متوجه می شوند که قلم توپی شرکت شما است و کسب و کار شما در مورد چیست. اگر قصد دارید رویدادی برگزار کنید یا در نمایشگاه خود شرکت کنید، این قوانین را دنبال کنید. یک پیشخوان قابل تشخیص با خودکار، دفترچه یادداشت، بطری آب، جاکلیدی روی آن ذخیره کنید. تی شرت ها، کلاه های قابل تشخیص داشته باشید و کارکنان باید کت های نرم و یکنواخت داشته باشند. همه اینها باید به گونه ای مارک شوند که از نظر انطباق از دور متمایز شوید. به این ترتیب، آگاهی از برند را ایجاد می کنید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید