هدیه تبلیغاتی چگونه به افزایش آگاهی از برند کمک می کند؟

نمی دانید که چگونه افزایش آگاهی از برند از طریق اقلام تبلیغاتی انجام می شود؟

  • ایجاد “بیلبوردهای پیاده روی” …
  • به مشتریان ارزش دنیای واقعی بدهید
  • ایجاد ارتباطات ارزشمند
  • ثبات بازاریابی
  • در نمایشگاه های تجاری وصل شوید
  • مشتریان وفادار را حفظ کنید
  • بازاریابی مناسب با بودجه

در این مقاله از سایت تهران سارنگ ما ۵ روش موثر برای تبلیغ شرکت، محصولات یا خدمات شما آورده ایم:

هدایای تبلیغاتی را در نمایشگاه یا رویداد پخش کنید

شاید شناخته شده ترین روش استفاده از کالاهای تبلیغاتی، توزیع آنها در نمایشگاه های تجاری و سایر رویدادهای صنعت باشد. تقریباً انتظار می رود که هر شرکتی که میزبان غرفه ای در نمایشگاه تجاری است، نوعی هدایایی برای شرکت کنندگانی که از آنجا عبور می کنند، داشته باشد. همچنین ممکن است فرصت‌های بیشتری برای اهدای اقلام تبلیغاتی، مانند: اشاتیون های تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان یا اهدای ست مدیریتی نفیس برای خوش‌آمدگویی رسمی، در طول نمایشگاه وجود داشته باشد. این فرصت‌های اضافی معمولاً از ماه‌ها قبل درخواست می‌شوند، بنابراین اگر می‌خواهید در نمایشگاه بعدی خود فراتر بروید، زودتر به ما سفارش دهید.

میزبان یک هدیه در رسانه های اجتماعی باشید

هدایای تبلیغاتی فقط برای رویدادهای حضوری مفید نیستند. اگر به دنبال به دست آوردن فالوورهای بیشتر در رسانه های اجتماعی هستید، میزبانی یک جایزه یا مسابقه را در نظر بگیرید که در آن برنده (یا برندگان) گیفت تبلیغاتی از برند شما را به صورت رایگان دریافت می کند. حتماً قوانین هر پلتفرم رسانه های اجتماعی را برای میزبانی یک هدیه دنبال کنید. اگر ایمیل یا پیام کوتاه بیشتر به سبک شرکت شما است، می‌توانید یک مسابقه ارجاع نیز اجرا کنید تا مشترکین فعلی خود را تشویق کنید که از دوستان خود بخواهند ثبت نام کنند. در هر صورت، شما فالوورها یا مشترکین بیشتری به دست خواهید آورد و برندگان خوش شانس از دریافت آنها قدردانی خواهند کرد.

قدردانی از کارکنان خود را نشان دهید

هدیه شرکتی یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن میزان قدردانی به کارمندانتان است. معمول است که برای سالگردهای کاری بزرگ به کارمندان هدایایی بدهید. ایده‌های هدیه تبلیغاتی بهداشتی یا ابزارکار برای کارمند نیز راهی عالی برای جشن گرفتن پایان یک پروژه یا هر دستاورد بزرگ دیگری است که شایسته تقدیر و پاداش است. بسیاری از شرکت‌های هوشمند داشتن کالای تبلیغاتی را مفید می‌دانند تا هر زمان که یک کارمند شایسته تجلیل است، همیشه آماده باشند.

به مشتریان خود بگویید «متشکرم»

اقلام تبلیغاتی مارک دار با کیفیت بالا روشی فوق العاده برای نشان دادن میزان قدردانی به مشتریانتان بخاطر خرید محصولات یا خدمات شما است. دادن یک هدیه مارک دار متفکرانه و منحصر به فرد به مشتریان خود به شما کمک می کند تا در ذهن آنها ماندگار شوید و باعث توسعه برند شما در بازار رقابتی می شود. نیازی نیست تا عید نوروز یا جشن شب یلدا منتظر بمانید: کاملاً مناسب است که در پایان پروژه‌های بزرگ شرکت مانند راه‌اندازی وب‌سایت یا ارائه محصولات جدید به مشتریان خود یک هدیه تبلیغاتی بدهید.

هدیه تبلیغاتی را به سفارشات آنلاین اضافه کنید

اگر یک شرکت تجارت الکترونیکی هستید که هیچ ویترین فروشگاهی ندارید، همچنان می توانید از اقلام تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید. بسیاری از شرکت‌های تجارت الکترونیک با افزودن یک هدیه رایگان به سفارش‌هایی که به حداقل هزینه معینی رسیده‌اند، موفقیت بزرگی دارند. با الزام مصرف‌کنندگان به خرج کردن مقدار مشخصی پول، آنها را تشویق می‌کنید که پول بیشتری خرج کنند و برای تلاش‌هایشان به آن‌ها پاداش می‌دهید، در عین حال آگاهی از برند را برای شرکت خود افزایش می‌دهید. اگر هرگز هدایای تبلیغاتی برای شرکت تجارت الکترونیک خود انجام نداده اید، آن را امتحان کنید تا ببینید چگونه بر تعداد و اندازه سفارشات شما تأثیر می گذارد.

شرکت تهران سارنگ کالکشن جدیدترین محصولات تبلیغاتی لوکس و ویژه در ایران است. شما دارندگان کسب و کارهای مختلف می توانید با بازدید از سایت ما تمام نیازهای تبلیغاتی خود را به تعداد و رنگ دلخواه سفارش دهید و مستقیم با کارشناسان مجرب تهران سارنگ تماس برقرار کنید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید