هدایای تبلیغاتی خلاقانه کدام است؟ و چگونه باعث برتری برند شما در بازار می شوند؟

هدایا یا گیفت تبلیغاتی بسیار فراتر از بروشورهای بازاریابی معمولی و ایده های تبلیغاتی مشابه هستند. متمایز ساختن شرکت یا برند شما از مجموعه موجود در بازار اشباع امروزی ممکن است دشوار باشد. امروزه بازاریابان برای دستیابی به آن باید باهوش تر و خلاق تر شوند.

به همین دلیل است که ما برخی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه را در این مقاله از سایت تهران سارنگ را انتخاب کردیم تا شما در چشم مشتریان مشتریان برند متمایز شوید:

با ورود به سال ۱۴۰۳، دنیای محصولات تبلیغاتی در حال تکامل است و فرصت های هیجان انگیزی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا تأثیری ماندگار بر مشتریان و کارمندان خود بگذارند. امسال، شاهد ترکیبی بی نظیر از راحتی، سبک و نوستالژی هستیم. بیایید به ترندهایی بپردازیم که چشم انداز گیفت تبلیغاتی را تغییر می دهند.

۱- اسپیکر بلوتوث رومیزی 

در عصر سفارشی سازی، هدایای تبلیغاتی معمولی دیگر کافی نیستند. کسب و کارها اقلام سفارشی و شخصی سازی شده را برای ایجاد ارتباط معنادارتر با مخاطبان خود انتخاب می کنند. خواه اضافه کردن آرم و لوگو بر روی اسپیکر بلوتوثی تهران سارنگ باشد یا استفاده از ترکیب رنگ‌های شرکتی در انواع ساک دستی پارچه ای دوستدار طبیعت، مهم این است که دریافت‌کنندگان احساس خاص و ارزشمندی کنند.

۲- تراول ماگ

دورانی که محصولات تبلیغاتی محدود به خودکار و دفترچه یادداشت بودند، گذشته است. تراول ماگ تهران سارنگ ۵۰۰ میلی لیتری استیل مات سرد و گرم با بدنه استیل و گنجایش بسیار خوب که می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال یک ماگ سفری خوب هستند. شما می‌توانید ماگ مسافرتی Coffee را به محل کار، داخل خودرو و دانشگاه و… ببرید تا نوشیدنی خود را به راحتی حمل کنید. طراحی جذاب این تراول ماگ ضمن کیفیت خوب آن را به یک تراول ماگ ایده‌‌ آل تبدیل کرده است. جالب است بدانید این مدل ماگ مسافرتی یکی از پرطرفدارترین تراول ماگ های دنیاست.

۳- تی شرت تبلیغاتی

با تی شرت سفارشی که آرم یا طرح شرکت شما را نمایش می دهند، یک بیانیه برندسازی جسورانه ایجاد کنید. این لباس‌های سفارشی پرطرفدار، برند شما را ماندگار می کند. جنس مرغوب و باکیفیت تی شرت تبلیغاتی تهران سارنگ باعث می‌شود که مشتریان برای سال‌ها به سراغ آنها بروند و گفتگوهای بی‌پایانی درباره شرکت شما ایجاد کند. در نظر داشته باشید تیشرت تبلیغاتی محدودیت جنسی و سنی ندارد و تمامی گروه ها می توانند از آن استفاده کنند.

۴- ماساژور گردنی

گرفتگی‌های عضلات شانه و گردن برای افرادی که پشت میز می‌نشینند یا عمده کارشان با کامپیوتر و لپ‌تاپ انجام میشود؛ بسیار چالش بزرگی است. علاوه بر آن افرادی هستند که ناهنجاری‌هایی در این نواحی دارند و از دردهای مزمن رنج می‌برند. از این رو با دادن این هدیه ارزشمند و محبوب به پرسنل و همکاران خود و همچنین با اهدای این ماساژور تبلیغاتی تهران سارنگ با آرم و لوگوی شرکت به مشتریان خود، در ذهن آنها ماندگار شوید. باعث ایجاد حسن نیت و ایجاد وفاداری می شود. این گیفت ها فرهنگ محیط کار را تقویت می کند و سازمان شما را به مکانی برای استعدادهای برتر تبدیل می کند.

سخن پایانی

اهدای هدیه تبلیغاتی خلاقانه که متفاوت از بقیه هدایای تبلیغاتی موجود در بازار است، می تواند برند شما را نه تنها خاص و ماندگار کند، بلکه می تواند باعث وجه تمایز و برتری شما نسبت به دیگر رقبای تجاری در بازار باشد. با استفاده از کالاهای تبلیغاتی خلاقانه تهران سارنگ شما این پتانسیل را دارید که به مخاطبان بیشتری که مرتبط با کسب و کار شما هستند دست یابید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید