نکات طلایی برای انتخاب بهترین اقلام تبلیغاتی را بدانیم

آیا برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید؟ در این مقاله از سایت تهران سارنگ ما نکات طلایی برای انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی را برای شما صاحبین مشاغل مختلف شرح می دهیم:

تصمیم بگیرید که در کجا از هدیه تبلیغاتی استفاده می کنید

در ابتدا روشی را که قصد استفاده از کالای تبلیغاتی خود را دارید محدود کنید، زیرا هر موقعیتی به نوع متفاوتی از هدیه تبلیغاتی نیاز دارد. به عنوان مثال: برای یک نمایشگاه تجاری و بازرگانی از اشانتیون های نمایشگاهی ارزان قیمت تر به تعداد زیاد انبوه استفاده کنید. در حالی که برای یک هدیه قدردانی از مشتری وفادار بایستی از هدیه تبلیغاتی لوکس و نفیس استفاده کنید.

بودجه خود را زودتر از موعد تعیین کنید

با توجه به میزان بودجه (نامحدود یا اندک) تبلیغات که برای توسعه کسب و کار خود در نظر گرفته اید، همیشه سعی کنید از هدیه تبلیغاتی متناسب با هویت برند خود استفاده کنید. همیشه یک آیتم تبلیغاتی همتراز با بودجه شما در دنیای هدایای تبلیغاتی وجود دارد که به معنای واقعی کلمه مناسب باشد. کل بودجه خود را زودتر از موعد تعیین کنید و بگذارید گزینه های شما برای انتخاب هدیه تبلیغاتی محدود شود.

تعیین کنید از هر نوع کالای تبلیغاتی چه تعداد نیاز دارید

درست پس از تعیین بودجه خود، باید تصمیم بگیرید که برای هر کالای تبلیغاتی به چند واحد نیاز دارید. معمولاً بهتر است حداقل چند مورد اضافی از هر کالا را سفارش دهید تا در صورت شرکت در مراسم یا نمایشگاه و … به تعداد زیادی از مراجعین و بازدیدکنندگان هدیه تبلیغاتی اهدا کنید. توجه داشته باشید که تعداد واحدها در بودجه شما نقش دارد: معمولاً هرچه تعداد اقلام تبلیغاتی بیشتری سفارش دهید، تخفیف عمده شما بیشتر می شود.

اول به سراغ کیفیت بر کمیت بروید

گاهی اوقات ممکن است وسوسه انگیز باشد که بودجه خود را با به دست آوردن ارزان ترین اقلام ممکن افزایش دهید. با این حال، اگر به طور خاص به دنبال اقلام عمده نیستید و به مقدار زیادی نیاز ندارید، توصیه می کنیم هدایای تبلیغاتی لوکس و نفیس، کیفیت را بجای کمیت انتخاب کنید. یک کالای تبلیغاتی با کیفیت بالا در یک جعبه زیبا نسبت به تعدادی هدایای ارزان قیمت ماندگارتر خواهد بود.

ببینید رقبای شما چه می کنند

آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به طور تصادفی دقیقاً همان هدیه نمایشگاه تجاری را داشته باشید که رقیب شما به بازدیدکنندگان غرفه اش می دهد. بررسی اشانتیون تبلیغاتی که نزدیک‌ترین رقبای شما استفاده می‌کنند نه تنها به شما الهام می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند از انتخاب یک هدیه مارک که خیلی شبیه به آنها است اجتناب کنید، در نتیجه شانس برجسته شدن شرکت شما در ذهن مشتریان بالقوه را افزایش می‌دهد.

هدیه کاربردی و مفید را انتخاب کنید

بسیاری از اقلام هدیه تبلیغاتی زیبا هستند، اما لزوما مفید نیستند. هنگامی که شک دارید، توصیه می کنیم چیزی مفید را به جای چیزهای فریبنده انتخاب کنید. این ممکن است عملی و خسته کننده به نظر برسد، اما مردم به شارژرهای تلفن و سایر ابزارهای مفید دست می یابند در حالی که اقلام کمتر مفید در پشت کمد گرد و غبار جمع می شوند. انتخاب اقلام مفید شانس استفاده گیرنده از آن را افزایش می دهد و این به نوبه خود تعداد تعاملات آنها با برند شما را افزایش می دهد.

مطمئن شوید که لوگوی شما به صورت برجسته نمایش داده شده است

هنگام انتخاب یک کالای تبلیغاتی، اکثر شرکت ها می خواهند لوگوی آنها به وضوح روی محصول قابل مشاهده باشد. پس از همه، شما این کار را برای آگاهی از برند انجام می دهید! با این حال، همه اقلام تبلیغاتی یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از آنها دارای قسمت های چاپی بسیار کوچکتر از دیگران هستند. با وجود همه چیزهای دیگر، ممکن است بخواهید محصولی را با لوگوی بزرگتر انتخاب کنید تا بهترین دیده شوید.

با توجه به نکات طلایی که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب بک هدیه تبلیغاتی اثرگذار در افزایش آگاهی از برند شما بسیار اهمیت دارد. بخش خدمات مشتری تهران سارنگ اینجاست تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای انتخاب کالای تبلیغاتی یاری دهد.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید