۷ راه ایجاد و حفظ وفاداری مشتری

فروشگاه اینترنتی هدیه تبلیغاتی تهران سارنگ

۱- مشتری را خوشحال و غافلگیر کنید.

همه عاشق سورپرایز هستند. دریافت یک هدیه کوچک از طریق پست مانند: یک خودکار یا جاکارتی زیبا با لوگوی شرکت، یا یک تراول ماگ با کیفیت صدای بالا، یا حتی تیشرت و کلاه برای عرض تبریک تولد شخصی برای مشتری بسیار لذت بخش و ماندگار است. هر چیزی که روز مشتریان شما را روشن کند بدون اینکه آنها انتظارش را داشته باشند، رابطه مشتریان با برند شما را از رضایت صرف به وفاداری مادام العمر تغییر می دهد.

حتی لازم نیست در مورد آن زیاده روی کنید؛ فقط یک محبت کوچک بعنوان هدیه تبلیغاتی با کیفیت و کاربردی می تواند مشتریان بالقوه شرکت را به مشتریان بالفعل وفادار تبدیل کنید. 

در سایت آنلاین شاپ تهران سارنگ شما مدیران گرامی و مهندسین ارجمند و تولیدکنندگان محترم می توانید جدیدترین و بهترین هدیه های تبلیغاتی و ست های مدیریتی از برندهای معتبر دنیا را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید و از طریق پست دریافت نمایید.

۲- برای وفاداری به مشتری پاداش دهید.

یکی از محبوب ‌ترین راه‌ها برای تقویت وفاداری مشتری، پاداش دادن از طریق دادن هدیه های تبلیغاتی زیبا نظیر: ساعت، استند موبایل، جاکلیدی و غیره به آنها برای ارتباط طولانی‌ مدت با برند شما و اعتمادشان به شرکت است.

برنامه پاداش یا هدیه یک استراتژی بازاریابی است که به مشتریان برای وفاداری آنها با ارائه تخفیف های انحصاری، بازپرداخت نقدی، امتیازات و دادن هدیه های تبلیغاتی از کالاهای لوکس و مد روز پاداش می دهد.

۳- یک کلوپ مشتری ایجاد کنید.

یافتن افراد همفکر و مرتبط همیشه لذت بخش است. به عنوان یک برند، اگر بتوانید مشتریان را در یک کلوپ دور هم جمع کنید و آنها را در مورد چیزهایی که علاقه زیادی به آنها دارند صحبت کنند، این فرصت عالی برای شما است تا وفاداری را در مشتریان خود ریشه کنید. علاوه بر ایجاد یک جامعه، برند باید آن را پرورش دهد تا صرفاً فکر خروج از آن جامعه برای مشتریان شما دور از ذهن باشد. به اعضای این کلوپ می توانید هدیه های خاص و منحصربفرد تبلیغاتی مانند:انواع ست قهوه خوری و دمنوش، جعبه پذیرایی، فلاسک و… هدیه دهید.

۴- مشتری را درگیر کنید و صادق باشید.

هیچ کس دوست ندارد اطلاعات از او پنهان بماند. پنهان کردن عیوب و اشتباهات خود از مشتریان زمانی که اوضاع به سمت جنوب پیش می رود، آنها را بیشتر ناامید و عصبانی می کند. این رفتار نشان می دهد که شما از مسئولیت های خود شانه خالی می کنید و به تعهد خود نسبت به آنها عمل نمی کنید.

تعجب خواهید کرد که پاکسازی و مشارکت دادن آنها با به اشتراک گذاری اطلاعات چقدر می تواند مؤثر باشد.

در واقع، این یک حقیقت ثابت است که مشتریان شما پس از اینکه تجربه بدی با شما داشتند، به مراتب وفادارتر به کسب و کار شما خواهند بود، و شما برای جبران اشتباه خود از آن فراتر رفته اید. به این پارادوکس بازیابی خدمات می گویند.

۵- ایجاد ارتباط انسانی

امروزه در عصر ارتباطات دیجیتال، بیش از هر زمان دیگری، برندها باید بر ایجاد و تقویت ارتباطات معنادار با مشتری با تکیه بر روش‌های غیرشخصی برخورد با آنها تمرکز کنند. این یعنی گوش دادن و صحبت کردن با هر مشتری با بیشترین میزان توجه است.

در حالی که غیرشخصی نگه داشتن ارتباطات با رعایت دقیق رویه‌های عملیاتی استاندارد آسان و ایمن است، اما در اغلب موارد، اعطای استقلال به کارکنان برای رفتار انسانی و برخورد با یک فرد به جای منبع درآمد دیگری می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

 اگر شما برای تداوم کسب ‌وکار شرکت خود به خریدهای مکرر توسط مشتریان وابسته هستید به لطف فرهنگ دادن هدیه تبلیغاتی مفید نظیر: فلش مموری، پاوربانک، اسپیکر و غیره به مشتری می توانید وفاداری بسیار قوی برای مخاطبین خود ایجاد کنید. گوش دادن به نیازهای مشتریان بخش مهمی از فرهنگ مشتری مداری است.

۶- بازخورد را اجرا کنید.

اغلب برندها بر جمع آوری بازخورد مشتری تمرکز می کنند اما بر اساس آن عمل نمی کنند. این نه تنها منجر به محصول یا خدمات متوسط، بلکه خدمات ناکارآمد به مشتری می شود و هیچ یک از اینها هرگز وفاداری مشتری را افزایش نمی دهد. به مشتریان خود نشان دهید که نظرات، بازخوردها و ترجیحات آنها برای شما ارزشمند است.

۷- مشتری را سرگرم کننده کنید.

شما تنها بازیگران در بازار نیستید که محصولات یا خدمات خاصی را ارائه می دهد. متمایز ساختن خود از رقبای خود برای برجسته شدن و جلب توجه مشتریان و حفظ آن یک کار جدی است. با این حال، جدیت نباید خسته کننده باشد. آن را سرگرم کننده کنید؛ برای کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری شما با گنجاندن کمی سرگرمی ساده در کار خود، می توانید ارزش و وفاداری برند خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید با دادن هدیه تبلیغاتی نظیر: چراغ قوه، چاقو چندکاره، جعبه ابزار یا حتی بخور سرد و غیره خود را از سایر رقبا متمایز و برجسته تر کنید.

سخن آخر

کلید وفاداری مشتری احترام به آنها به عنوان افراد با ارزش و قابل احترام برای شرکت است. تا زمانی که به این فلسفه پایبند باشید، متوجه خواهید شد که مشتریانتان به وفاداری خود ادامه می دهند.

در محیط کسب و کار امروزی، نمی توان تاکید کرد که وفاداری مشتری چقدر مهم است. این نکات به شما کمک می کند تا مشتریان وفاداری ایجاد کنید که برای سالیان متمادی خوشحال خواهند شد که به تجارت شما مراجعه کنند.

شما باید الهام بخش مشتریان بالقوه باشید و آنها را از تجارت با شرکت و برند خود ناامید نکنید.

فروشگاه تهران سارنگ از دیرباز عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی، ست مدیریتی، ست اداری و غیره در ایران است. شما دوستان گرامی می توانید در کمترین زمان ممکن تمام هدایای موردنیاز خود را در تعداد و رنگ های مختلف با درج آرم و لوگوی برند خود خریداری کنید و از طریق پست در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.

اهداف همیشگی ما در تهران سارنگ، مشتری مداری و رضایت مشتری است.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید