هدیه تبلیغاتی عالی برای شرکت در نمایشگاه تخصصی

یک نمایشگاه تجاری فرصتی عالی برای ملاقات با مشتریان بالقوه و انتقال پیام برند خود به دیگر شرکت های تولیدی در یک محیط غیررسمی تر است. بازدیدکنندگان در نمایشگاه های تخصصی، مشتریان بالقوه ای هستند که از غرفه های بسیاری از شرکت ها بازدید می کنند و از کنار آنها بی تفاوت عبور می کنند. زیرا این غرفه های نمایشگاهی به جز اشانتیون های ارزان قیمت و دادن بروشورهای تبلیغاتی که جذابیتی برای مخاطب ایجاد نمی کنند. در نمایشگاه‌های تجاری، شرکت‌ها اغلب به بازدیدکنندگان غرفه‌ شان یک هدیه تبلیغاتی مفید و کاربردی یا جایزه رایگان می‌دهند، به این امید که برندشان به‌عنوان یک نماد تجاری معتبر و بزرگ، منحصربه ‌فرد دیده شود و در خاطره ی مراجعین به نمایشگاه ماندگار بماند.

ارائه برند شما به شیوه ای حرفه ای با هدایای تبلیغاتی لوکس فروشگاه تهران سارنگ، اکنون تاثیرگذارتر از همیشه جلوه کنید.

موفقیت یا عدم موفقیت برند شما به توزیع محصولات تبلیغاتی مناسب بستگی دارد. چگونه می توانیم تصمیم بگیریم که کدام هدایای تبلیغاتی تاثیرگذار باشد یا کدام یک بعد از نمایش دور ریخته می شود؟ اینها سوالاتی هستند که باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام محصول تبلیغاتی، موفقیت شرکت شما را در نمایشگاه بعدی مشخص می کند، در نظر داشته باشید.

کدام هدیه تبلیغاتی بیشتر معرف محصولات برند شماست؟

وقتی شروع به فکر کردن در مورد اینکه کدام محصول را برای ارائه به بازدیدکنندگان غرفه انتخاب می‌کنید، باید قبل از هر چیز به آنها یادآوری کند که چرا آنجا هستند. ابتدا، شما باید پیام برند خود را به گونه ‌ای به مشتریان بالقوه منتقل کنید که فروش اجباری یا سخت نباشد و در نهایت منجر به ایجاد کنجکاوی شود.

  • هدیه تبلیغاتی انتخابی شما باید نماینده کسب و کار شما باشد، در غیر این صورت احتمالاً به محض خروج از غرفه شما به سمت سطل زباله می رود. 
  • اشانتیون تبلیغاتی باید با برند شما سازگار باشد. به عنوان مثال: اگر شرکت شما با دنیای فناوری سر و کار دارد، باید هدیه ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل با خط کسب و کار شما مطابقت دارد و نه آنقدر که شیک ترین است، به عنوان مثال: می توانید آن را با پاوربانک یا هدایای دیجیتالی دیگر که کالای مصرفی هستند معرفی کنید.

موارد مهم در انتخاب هوشمندانه هدیه تبلیغاتی:

  • برای اینکه یک هدیه تبلیغاتی تأثیر واقعی بر مخاطبان خود بگذارد، محصول باید ترکیبی از خلاقیت و قابلیت مصرف داشته باشد. 
  • هدیه تبلیغاتی باید در عین حال که انتخابی هوشمندانه و متفاوت است، از کاربرد ارزشمندی برای مشتری نیز برخوردار باشد. پس از همه، محصول مناسب حافظه مشتری از فعالیت شرکت، محصولات، خدمات و پیشنهاد فروش شرکت شما را فعال می کند. 
  • باید محصولی باکیفیت و با پتانسیل استفاده طولانی مدت باشد.
  • هنگامی که کالا و هویت شرکت را با هم ترکیب کردید، می‌توانید در حین برگزاری یا حتی پس از اتمام نمایشگاه، سر و صدای برند را در بازار هدف به گوش مخاطب برسانید. این امر به کسب و کار شما امکان می دهد تا واقعاً از سایرین رقبا متمایز شود. همچنین باید به خاطر داشته باشید که می خواهید به کدام بخش از جامعه مخاطبان برند خود برسید.
  • به تک تک بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاهی خود هدایا ندهید، فقط به کسانی که صادقانه به محصولات یا خدمات شما ابراز علاقه کرده اند، اشانتیون شرکتی بدهید که البته قابل مصرف برای بازدیدکننده گان باشد.

از طرف دیگر، اگر در تلاش برای دستیابی به یک مخاطب بسیار خاص هستید، می توانید دو نوع هدایای تبلیغاتی داشته باشید، یکی برای عموم مردم و دیگری ویژه تر برای کسانی که هدف شما هستند.

شرکت تهران سارنگ عرضه کننده انواع هدایای لوکس و با کیفیت در ایران است. همیشه می توانید یک هدیه خاص و لوکس را از فروشگاه آنلاین شاپ تهران سارنگ به تعداد موردنظر خود خریداری کنید. یک هدیه خوب که نشان دهنده وجه تمایز شما نسبت به رقبا در بازار باشد.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید