هدیه تبلیغاتی خلاقانه برای سال ۱۴۰۳ را از کجا بخریم؟

برای خرید هدیه تبلیغاتی خلاقانه بهتر است ابتدا با مفهوم هدیه تبلیغاتی که در مقاله ی سایت تهران سارنگ نوشته شده است آشنا شوید:

هدیه تبلیغاتی کالاهایی هستند که عمدتاً بر روی آن‌ها نام تجاری، لوگو (آرم) یا شعار قرار می‌گیرد. هدایای تبلیغاتی به منظور استفاده در بخش بازاریابی Marketing یا به عنوان اشانتیون تبلیغاتی در نمایشگاه ها کنفرانس ها و گردهماهی عمومی که توسط شرکت یا برند برگزار می شود، مورد استفاده قرار می گیرند. تا نام یک شرکت، سازمان یا برند در ذهن مخاطب ماندگار شود. 

اهدای هدیه تبلیغاتی عموماً یکی از ارکان اصلی کمپین تبلیغاتی یا برای اثرگذاری بیشتر لانچ یک محصول یا خدمات جدید مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از روشهای اثر گذار در زمینه برندسازی و تبلیغات اثرگذار استفاده از هدیه تبلیغاتی خلاقانه است. هدایای تبلیغاتی خلاقانه در عین کاهش هزینه می توانند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب برند یا مشتری داشته باشند.

با اهدای هدیه خلاقانه می توانید سریعتر پیام خود را به مخاطب منتقل کرده و برند را در بازار هدف شاخص تر کنید.

شناخت صحیح مخاطبان برند و انتخاب درست و خلاقانه هدیه تبلیغاتی می تواند مهمترین عامل در جذب مخاطبان جدید و وفاداری مشتری قدیمی باشد. هدیه تبلیغاتی خلاق باعث ایجاد درگیری فکری مشتری همچنین ماندگاری اثر هدیه در ذهن مخاطب می شود.

ویژگی های شاخص هدیه تبلیغاتی خلاقانه

  • لوکس و خاص بودن نوع هدیه تبلیغاتی خلاقانه
  • شناخت مخاطب هدف و کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی
  • حک لیزری سفارشی آرم و لوگوی برند بر روی هدیه تبلیغاتی
  • داشتن خلاقیت و کانسپت برای طراحی و ارائه و بسته بندی

یکی از دغدغه های مهم کسب و کارها امروزه ارائه هدیه تبلیغاتی متفاوت از بازار به مشتریان و مخاطبان برند است. از این رو اغلب فروشندگان هدیه تبلیغاتی به دنبال ایده های جذاب و خلاقانه برای طراحی و تولید این هدایا هستند.

باتوجه به اینکه اکثر شرکت ها هدایای تبلیغاتی تکراری به مشتریان خود ارائه می دهند و این هدایا ممکن است اصلا مورد نیاز گیرندگان نباشد. به همین علت اگر از هدیه تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی استفاده نکنیم از رقبای خود عقب خواهیم ماند. 

هدیه تبلیغاتی خلاقانه راز تمایز از رقبا

مورد دیگری که در تهیه هدیه تبلیغاتی متمایز از بقیه شرکت ها اهمیت دارد، توجه به کیفیت بالا و میزان کارآمدی و ست بودن کالا و اجناس تیلیغاتی در ست های فاخر است. به طور مثال می توان هدیه تبلیغاتی مانند: فلش، خودکار، پاوربانک، و غیره را به تنهای اهدا نکرد زیرا تاثیر چندانی نخواهد داشت چون دیگر رقبای برند شما و بسیاری کسب و کار نیز از همین روش استفاده کرده اند. بلکه می توان انواع هدیه تبلیغاتی را با چاشنی خلاقیت در هم آمیخت و آن ها را بمناسب هدیه تبلیغاتی سال ۱۴۰۳ بصورت ست های مدیریتی، ست اداری، جعبه ابزار، ست چرمی و .. کاملا کارآمد و لوکس به مخاطبین و شرکای تجاری اهدا کرد. بنابراین کاری که شما را متمایز از دیگران و ماندگار در ذهن مخاطب می شود، استفاده از طراحی ها و بسته بندی های خلاقانه جذاب و متفکرانه است.

هدیه تبلیغاتی خلاقانه را فقط از تهران سارنگ  بخرید

شرکت تهران سارنگ با ایده های نو و خلاقیت منحصربفرد، انواع هدیه تبلیغاتی لوکس و زیبا را با قیمتی ارزان تر از بازار برای شما مشتریان گرامی سفارشی سازی می کند.

تهران سارنگ با بیش از دو دهه تجربه ارزشمند در زمینه عرضه و فروش محصولات و هدیه تبلیغاتی در ایران، مفتخر است که شما صاحبین مشاغل و دارندگان کسب و کارهای خرد و کلان کشور را در آخرین روزهای پایانی سال، برای خرید هدیه تبلیغاتی خلاقانه در سال ۱۴۰۳ را همراهی می کند. 

وقت طلاست؛ همین الان با شماره تلفن مندرج در سایت تهران سارنگ تماس بگیرید تا هدیه تبلیغاتی خلاقانه خود را برای نوروز ۱۴۰۳ خریداری کنید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید