هدف هدایای تبلیغاتی چه کسانی هستند؟

هدف هدایای تبلیغاتی می توانند مشتریان قدیمی، مشتریان عمده، مدیران و کارمندان شرکتها یا سازمانها، مدیران و کارمندان شرکت یا سازمان خودتان، مشتریان بالقوه یا عامه ی مردم باشند. 

در مقاله سایت تهران سارنگ ما به بررسی هدایای تبلیغاتی و جامعه هدف آن می پردازیم:

  • هدایای تبلیغاتی 

اجناس و کالاهایی که به عنوان هدایا یا اشانتیون برای تبلیغ یک شرکت یا برند به مخاطبان ارائه می شود را هدایای تبلیغاتی می نامند. اشیاء مارک داری هستند که دارای آرم و لوگو، عبارت یا شعار شرکت هستند که در بازاریابی، فروش و تبلیغات استفاده می شوند. هدایای تبلیغاتی بازار هدف را گسترش می دهند، محصولات و خدمات را تبلیغ می کنند و آگاهی از برند را افزایش می دهند. به طور معمول، کسب ‌وکارها در نمایشگاه‌های تجاری اقلام تبلیغاتی را بعنوان اشانتیون بصورت رایگان به مخاطبان، کارمندان و مشتریان می‌دهند.

  • مزیت هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی احساسات مثبت را در مخاطبان برمی انگیزند. مشتری با دریافت هدایای تبلیغاتی احساس خوشحالی، کنجکاوی، قدردانی و ارتباط صمیمی را درک می کند. برندها از طریق درگیری عاطفی بین محصولات یا خدمات خود با مخاطبان خاص، ارتباط سازنده برقرار می‌کنند تا منجربه خرید بیشتر شود.

در بیشتر مواقع وقتی هدیه‌ای بصورت رایگان به ما داده می شود، به صورت ناخودآگاه در تکاپوی جبران کردن و تشکر متقابل از هدیه دهنده هستیم. گاهی اوقات این جبران کردن می تواند با خرید کالا و یا محصول از آن شرکت یا برند انجام شود. حتی اگر مشتری قصد خرید از آن فروشگاه یا برند را درآن زمان نداشته باشد سعی در معرفی به دوستان و آشنایان خود می کند تا آن ها حتما خرید کنند تا ادای دین انجام شود و تمام این تکاپوها فقط بخاطر دریافت یک هدیه ی تبلیغاتی لوکس است که همیشه به یادگار در ذهن مخاطب نقش بسته می شود. 

هدیه تبلیغاتی با بازدهی و تاثیرگذاری خوبی که دارد در کمترین زمان میتواند باعث شناخت برند ما توسط مخاطبین شود. شما باید بر روی هدایای تبلیغاتی خود حتماً از نشان تجاری و لوگو، اسم شرکت و یا نمادی از محصولات به صورت تصویری و یا سمبلیک و یا از تمام موارد استفاده نمایید. 

هدیه تبلیغاتی کالایی است که عمدتاً بر روی آنها لوگو(آرم تجاری) یا شعار قرار می‌گیرد ولی لزوماً همیشه اینگونه نیست و در بسیاری از موارد زمانی که از هدایای تبلیغاتی خاص و یا هدایای تبلیغاتی لاکچری و لوکس استفاده می کنیم با توجه به نوع مخاطب و نوع رابطه و شناختی که از آنها داریم و جایگاه اجتماعی آنان، بهتر است فقط نام برند روی هدیه حک شود تا امکان استفاده از آنها در مکانهای مختلف بیشتر گردد. ولی به هرحال آن شخص همیشه در خاطرش باقی خواهد ماند که هدیه تبلیغاتی لوکس و لاکچری خود را از کدام مجموعه دریافت کرده و قدردان خواهد بود.

شرکت تهران سارنگ بهترین عرضه کننده ی هدایا و کالاهای تبلیغاتی لوکس و منحصربفرد در سراسر ایران است. ما مفتخریم که با داشتن یک دهه فروش موفق چه بصورت آنلاین و چه حضوری، اعتباری ارزشمند و ماندگاری را در بین مشتریان و همکاران خود در بازار بدست آورده ایم. با خرید از فروشگاه سایت تهران سارنگ اعتبار و ارزش را به مشتریان خود هدیه دهید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید