هدایای تبلیغاتی مخصوص بانوان

زنان بخش بسیار مهمی از یک جامعه هستند و زمانی که شرکت یا ارگانی قصد خرید هدایای تبلیغاتی را دارد باید با هدایای تبلیغاتی خانم‌ها نیز آشنا باشد، سلایق زنان را بداند و بهترین هدیه ممکن را برای آنها بخرد. ما در این مطلب به شما در مورد خرید هدایای مخصوص بانوان خواهیم گفت تا با این محصولات آشنا شوید و دستتان برای خرید باز باشد. پس با ما همراه باشید.

یکی از استراتژی‌های مهم هر شیوه تبلیغات، شخصی‌سازی آن برای افرادی خاص است. وقتی مخاطبان هدف تبلیغات خود را از “همه” به یک گروه خاص چون “بانوان” تغییر دهیم.این هدایا احساس عمیق و ماندگارتری بر افراد خواهند گذاشت و اینجاست که هدف والای هدایای سازمانی تبلیغاتی تحقق می‌یابد. بانوان که امروز بیش از هر زمان دیگر، حضور پررنگ و تاثیرگذار خود در اجتماع را نمایان ساخته‌اند، باید در صدر گروه‌های هدف ما برای تبلیغات قرار گیرند.

بانوان هدف هدایای تبلیغاتی خاص

کارمندان و پرسنل خانم شرکت از جمله سرمایه‌ های برند برای پیشرفت هستند که با هدایای خاص برای بانوان می‌توانیم از ایشان تقدیر کنیم. بانوان مهم و تاثیرگذار در موفقیت برند که از شرکای تجاری یا شرکت‌های رقیب هستند نیز در جلسات مهم مورد هدف هدایای تبلیغاتی قرار می‌گیرند. و همچنین در نظر گرفتن آیتمی جذاب برای اهدا هدایای خاص به مشتریان خانم برند می‌تواند تاثیر به سزایی در فروش و رشد برند داشته باشد.

هدایایی چون کیف چرمی با انواع طرح و رنگ، قلم و خودکار، فلش مموری فلزی، جاکلیدی چرمی، ست مانیکور، ست‌های اداری و مدیریتی از محصولات محبوبی هستند که برای اهدا به بانوان تاثیرگذار برند خود می‌توانید تهیه نمایید. تمامی این هدایا علاوه بر کیفیت و دوام بالا، چاپ ماندگار و خلاقانه‌ای دارند که نام برند را بر ذهن مخاطب حک می‌کند.

زنان به جزئیات اهمیت می‌دهند و برایشان خوشایند است که هدیه‌ای که می‌گیرند در عین کاربردی بودن جزئیات در آن رعایت شده باشد. ست‌های تبلیغاتی یکی از این هدایای تبلیغاتی لاکچری می‌باشد که معمولاً شامل خودکار و جاکلیدی و … است.

نکته ای که معمولا در انتخاب هدیه برای بانوان در نظر گرفته نمی‌شود، ارتباط هدیه با استفاده بانوان می‌باشد. یعنی نوعا هدایا برای بانوان شخصی سازی نمی‌شود. برای مثال اگر بخواهیم برای آقایان هدیه تهییه کنیم، از جاکلیدی استفاده می‌کنیم اما جاکلیدی معمولا هدیه مناسبی برای بانوان نیست. باید توجه داشت از هدایایی استفاده کنیم که متناسب با نوع نیاز بانوان باشد. برای مثال ست مانیکور یا لوازم آرایش یا لوازم مراقبت از پوست می‌توانند هدایای مناسبی برای بانوان باشند.

انواع هدایای تبلیغاتی مناسب بانوان

  • ست مانیکور
  • خودکار
  • دفترچه‌‌یاد‌داشت
  • ساعت
  • لیوان
  • کیف (کیف پول، کیف دستی، کیف مدارک و …)
  • پاوربانک
  • فلش‌مموری‌و…

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید