لیست ۱۰ هدیه تبلیغاتی نفیس برای مدیران، ویژه نوروز ۱۴۰۳

طبق یک سنت دیرینه از ایران باستان تا به امروز، دادن و گرفتن هدیه بمناسبت عید نوروز یک تجربه خیلی لذتبخش و خاطره انگیز در بین ایرانیان است. در سال های اخیر این سنت ارزشمند بعنوان هدیه تبلیغاتی در بین شرکت ها و سازمان و اداره جات خصوصی و دولتی نیز رواج چشمگیری پیدا کرده است. بطوریکه نه تنها صاحبان مشاغل خرد و کلان بلکه دارندگان کسب و کارهای تولیدی و خانگی نیز بدنبال خرید هدیه تبلیغاتی لوکس و فاخر برای اهدا به مشتریان و مخاطبان خود هستند.

هدیه تبلیغاتی مدیریتی به شکل ترکیب با چند کالا بعنوان ست هدیه بسیار مورد پسند و محبوب همه ی افراد حتی سخت پسندان است. و این ست های پرطرفدار شرکتی و سازمانی اغلب  به صورت ترکیبی از محصولات چرم، دیجیتال، لوازم اداری برای میز مدیریت و یا سایر موارد این چنینی هستند

در مقاله سایت تهران سارنگ ما لیست ۱۰هدیه تبلیغاتی نفیس برای مدیران ویژه نوروز ۱۴۰۳ که قابلیت چاپ تامپو, قابلیت حک لیزر, نصب پلاک یا داغکوب داشته باشند را در اختیار شما سروران گرامی قرار می دهیم.

لیست ۱۰هدیه تبلیغاتی نفیس اخر برای مدیران

ست تبلیغاتی مدیریتی نفیس مختص تهران سارنگ که شایسته هدیه نوروزی است شامل: 

  • ست مدیریتی نفیس:۶ تکه فلاسک درجه دار به رنگ رزگلد یا مشکی، پاور بانک ١٠٠٠٠ میلی آمپر، خودکار و روان نویس مدیریتی، جاکلیدی و فلش ۳٢ گیگ (وارداتی)
  • ست مدیریتی محبوب مدیران:۳ تکه فلاسک درجه دار به رنگ رزگلد، خودکار و روان نویس (وارداتی)
  • ست مدیریتی فاخر:۴ تکه فلاسک نیم لیتری درجه دار، اسپیکر رومیزی با پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر، لیوان سرامیکی به همراه هارد باکس (وارداتی)
  • ست مدیریتی همه کاره :۴ تکه فلاسک و لیوان هیتر برقی دار با ظرف شکلات بهمراه لامپ ال ای دی
  • ست مدیریتی دیجیتال و فناوری: ست کیبورد و ماوس وایرلس
  • ست مدیریتی دیجیتال و فناوری:۶ تکه پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر، هدفون بلوتوثی با موس وایرلس، هاب، کابل aux به همراه هارد باکس (وارداتی)
  • ست مدیریتی دمنوش:۴ تکه فلاسک نیم لیتر دماسنج دار، فرنچ پرس به همراه ظرف شکلات با هاردباکس (وارداتی)
  • ست مدیریتی قهوه دونفره:۱۰ تکه موکاپات استیل ۳ کاپ، فنجان، شات، دیس چوبی بزرگ و پیمانه ی قهوه به همراه قهوه و شکلات (وارداتی)
  • ست مدیریتی کارآمد:۳ تکه کیف پول، پاوربانک ۸۰۰۰ میلی‌آمپر و فلش ۱۶ گیگ (وارداتی)
  • ست مدیریتی ویژه: ۴ تکه کیف پول جیبی، جاکلیدی، جاکارتی، خودکار فلزی

تهران سارنگ در ارائه بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی منحصر به فرد با کیفیت بالا و کالاهای تبلیغاتی مارک دار ویژه برای نوروز ۱۴۰۳ تخصص دارد. ما جدیدترین و بهترین هدیه تبلیغاتی را برای جلوه گر شدن برند شما در اختیار داریم. ما به خود افتخار می کنیم که یک شرکت خدمات کامل هستیم که در هر مرحله دست شما را می گیرد! شما فقط یک محصول را دریافت نمی کنید. تجربه ای دریافت می کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و رضایت می دهد. ما رهبر صنعت در ایجاد هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد با مضمون تجارت هستیم که هدفمان بارز نمایان کردن حس قدردانی شما از مدیران، کارمندان و شرکای تجاری یا مشتریان ماندگار کسب و کار تان است. 

تا دیرنشده با بازدید از سایت تهران سارنگ هدیه تبلیغاتی نفیس برای مدیران مجموعه خود را از ما خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن از پست دریافت کنید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید