دلایل استفاده از فلاسک استیل به عنوان محصول تبلیغاتی بعدی برند شما

فلاسک استیل با ظاهر جذاب و طراحی انحصاری خود بهترین انتخاب برای محصولات تبلیغاتی هستند. اما این تنها دلیل انتخاب فلاسک های باکیفیت به عنوان هدیه تبلیغاتی بعدی شما نیست. در این مقاله از سایت تهران سارنگ ۵ دلیل وجود دارد که باید فلاسک های استیل را به عنوان محصول تبلیغاتی بعدی خود انتخاب کنید.

  • فلاسک استیل هدیه مفید و کاربردی

داشتن فلاسک استیل یا قمقمه برای هر کسی مفید و ضروری است. استفاده از این قمقمه عایق برای گرم نگه داشتن دمای قهوه و چای در طی روز یا بعنوان یک بطری آب از جنس استنلس استیل برای هیدراته ماندن در حین ورزش و.. برای تمام افراد در سنسن مختلف مفید و کاربردی است. هر کسی می تواند از این قمقمه ها استفاده کند و اغلب به عنوان یک یادگاری با ارزش تلقی می شوند. به دلیل محبوبیت و سودمندی کلی آنها، اکثر مردم به دور انداختن آنها فکر نمی کنند. آنها می توانند به عنوان محصولات تبلیغاتی عالی عمل کنند که مشتریان بارها و بارها از آنها استفاده می کنند و در عین حال هر بار که این کار را انجام می دهند، برند شما را در معرض دید قرار می دهند. اگر اقلام تبلیغاتی ارزانی دارید که احتمالاً پس از یک بار استفاده از آنها دور ریخته می شوند، سعی کنید آنها را با هدایای ارزشمندتری مانند فلاسک های استیل جایگزین کنید زیرا آنها دور ریخته نمی شوند.

  • فلاسک استیل هدایای تبلیغاتی عام پسند

چه بخواهید بطری های قهوه یا سوپ را هدیه دهید، فلاسک های خلاء استیل یکی از آن اقلامی هستند که تقریباً همه از دریافت آن خوشحال خواهند شد. همچنین برای رستوران‌ها و شرکت‌های مواد غذایی یک آیتم عالی است زیرا مشتریان ممکن است آنها را به عنوان نمونه رایگان محصولات برند شما به خانه ببرند. وقتی صحبت از گیفت تبلیغاتی می شود، بسیاری از مردم به پیراهن، کلاه و سایر اقلام ارزان قیمت فکر می کنند. اما بسیاری از گزینه های سطح بالا بسیار فراتر از خودکار و لیوان هستند. با توجه به محبوبیت فلاسک های استیل در شرکت ها، آنها می توانند انتخابی عالی برای مشاغل با بودجه کم باشند. آنها در ده ها اندازه موجود هستند: طیف گسترده ای از لیوان های مسافرتی قابل حمل انتخاب نوع مناسب برای تجارت شما را آسان می کند.

  • فلاسک استیل هدیه ماندگار و دوستدار طبیعت

چند بار در محیط اداره یا دفتر کار با یک فنجان یا لیوان خالی برخورد کرده اید؟ چرا باید منتظر باشید تا کسی لیوان چایی شما را پر کند؟ به جای آن یکی از فلاسک های استیل تهران سارنگ را همراه  خود ببرید! به جای محدود شدن فقط به نوشیدنی های گرم، فلاسک های خلاء را می توان برای نوشیدنی های سرد و حتی سوپ نیز استفاده کرد. از آنجایی که آنها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، می توان آنها را بدون نفوذ مواد شیمیایی مضر در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار داد. یافتن فضایی در کیف شما با طراحی های براق و شکل جمع و جور آنها کار دشواری نخواهد بود.

  • فلاسک استیل در اندازه ها، رنگ ها و طرح های مختلف

فلاسک استیل را با اندازه‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع می‌توانید پیدا کنید که مناسب برند یا کسب‌وکار شما باشد. از فلاسک های با ظرفیت بزرگ برای نوشیدنی های گرم گرفته تا فلاسک های کوچک برای ظرف غذای کوچک یا برای حمل نوشیدنی های سرد بعنوان قمقمه در کیف مدرسه یا کوله پشتی دانشگاه برای همه وجود دارد. رنگ را فراموش نکنید – آیا می خواهید آن را با لوگوی خود تنها در یک رنگ چاپ کنید؟ هر تصمیمی که بگیرید، آسان و مقرون به صرفه است.

سخن پایانی

فلاسک استیل یک کالای تبلیغاتی، بادوام و با ماندگاری طولانی مدت است. بسیاری از محصولات تبلیغاتی (تی شرت ها و کلاه ها) به سرعت فرسوده می شوند یا دوام زیادی ندارند. با این حال، یک آیتم بادوام مانند فلاسک استیل تهران سارنگ، دوام بیشتری دارد و به شما کمک می‌کند تا با اهدای آن به مشتریان و مخاطبان برند خود، به افزایش آگاهی از برند خود گام بردارید.

فروشگاه آنلاین تهران سارنگ عرضه کننده انواع اقلام و محصولات تبلیغاتی و شرکتی برای برند شما در ایران است. شما صاحبین مشاغل مختلف با بازدید از فروشگاه ما تنوع بی شمار هدایای تبلیغاتی ترند روز دنیا را خواهید دید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید