بهترین هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ کدام است؟

در دنیای هدیه تبلیغاتی، همه چیز همیشه در حال تغییر است و گرایش‌های جدید همیشه در حال ظهور هستند. در این مقاله از سایت تهران سارنگ ما محبوب ترین ترندهای هدیه تبلیغاتی را به اشتراک می گذاریم که هر شرکتی باید برای نوروز ۱۴۰۳ در سبد هدیه تبلیغاتی خود داشته باشد.

خواه به ارسال هدیه شرکتی برای قدردانی از مشتری فکر می کنید، یا دادن جعبه های پذیرایی و چوبی لوکس برای مدیران و کارمندان، یا به ایده های خلاقانه برای جالب تر کردن جلسه آخر سال شرکت نیاز دارید – به خواندن ادامه دهید.

بهترین هدیه تبلیغاتی که در نوروز ۱۴۰۳ شاهد آن خواهید بود، عبارتند از: 

  • هدیه تبلیغاتی پایدار چرمی و چوبی (سازگار با محیط زیست است)

در سال های اخیر، تغییر بزرگی در نگرش نسبت به پایداری و محیط زیست صورت گرفته است. از این رو هدیه تبلیغاتی شرکتی نیز از این قاعده مستثنی نیست! روز به روز افراد بیشتری به نوع محصولاتی که استفاده می‌کنند، انواع کسب ‌وکارهایی که با آن‌ها ارتباط دارند و تأثیر آن‌ها بر محیط‌ زیست توجه می‌کنند. بعنوان مثال: از ساک دستی سفارشی یا لیوان و ماگ مارک دار قابل استفاده مجدد را انتخاب کنید که بازیافت را حمایت می کند و حافظ محیط زیست است.

  • هدیه تبلیغاتی تولید شده از صنایع دستی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک 

جعبه‌های هدیه شرکتی خود را با دسته‌ای کوچک و محصولات صنایع دستی کسب ‌وکارهای کوچک متمایز کنید. گیرندگان شما از دریافت این هدیه واقعاً خاص و منحصربه‌ فرد خوشحال خواهند شد.

کسب ‌وکارهای کوچک اغلب با پیشینه‌های شگفت‌انگیزی همراه می‌شوند که شور و اشتیاق و داستان منحصربه‌ فرد پشت محصولات خود را به نمایش می‌گذارند. به اشتراک گذاشتن این داستان ها با گیرندگان، پیوند عمیق تری ایجاد می کند و نشان می دهد که شرکت ها چقدر متعهد به کسب و کارهای معتبر و معنادار هستند.

وقتی شرکت‌ها از کسب ‌وکارهای کوچک حمایت می‌کنند، نه تنها هدایای منحصربه ‌فردی را برای مشتریان و کارمندان خریداری می‌کنند، بلکه به اقتصادهای محلی نیز امتیاز بالایی می‌دهند!

  • هدیه تبلیغاتی ویژه مراقبت از پوست و بدن

مراقبت از بدن به اولویت اصلی اکثر مردم تبدیل شده است. برقراری تعادل بین کار و زندگی، سلامت روان، فعالیت بدنی، مراقبت از سلامت پوست و بدن، همه این مفاهیم خود مراقبتی، در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته‌اند و به طور فزاینده‌ای در محل کار عادی شده‌اند. به همین دلیل است که سلامت بدن به عنوان یک روند برتر هدیه شرکتی در بسیاری از راهنماهای هدیه تبلیغاتی ویژه تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ ظاهر شده است.

  • هدیه تبلیغاتی جعبه ابزار چندکاره

هدیه تبلیغاتی ابزاری و تجربی، بسیار خاص است زیرا آنها بسیار بیشتر از “یک هدیه” هستند. آنها می توانند نقش کلیدی درعملکرد بالا، تقویت ارتباط بین برند و مشتری داشته باشند. چیزی که در دنیای امروز بسیار لازم و ضروری است. هدیه تبلیغاتی نظیر: جعبه ابزار چندکاره، چراغ قوه و … 

  • هدیه تبلیغاتی الکتریکی و دیجیتالی 

آیا می دانستید ۴۱ درصد از مردم هدیه تبلیغاتی الکتریکی و فناوری را به سایر محصولات در هدایای شرکتی ترجیح می دهند؟ بنابراین، جای تعجب نیست که هدیه فناوری و دیجیتالی یکی از محبوب ترین گرایش های هدیه دادن هستند، به ویژه برای دادن هدیه ی تبلیغاتی لوکس به مدیران فناوری و آی تی.

کالاهای دیجیتالی مانند: انواع فلش، اسپیکر، پاوربانک، هدفون و شارژر فندکی تبلیغاتی برخی از بهترین ایده‌های هدیه تبلیغاتی در نوروز ۱۴۰۳ هستند، زیرا آنها واقعاً مفید هستند و باعث ایجاد فرصت‌های زیادی برای برندسازی و سفارشی‌سازی آرم و لوگوی شرکت هستند. هدیه الکتریکی تبلیغاتی فاخر و کارآمد برای قدردانی از مشتریان وی آی پی و ست های نفیس برای مدیران و کارمندان ارشد.

سخن پایانی

ماه بهمن بهترین زمان برای سفارش هدیه تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان، کارمندان یا شرکای تجاری است. این فرصت طلایی هدیه دادن را از دست ندهید. هرچه بیشتر روی کالاهایی که برای مخاطب(مشتری) مهم هستند تمرکز کنید، هدیه تبلیغاتی شما به یاد ماندنی تر و موثرتر خواهد بود.

سایت تهران سارنگ فروشنده ی برتر انواع هدیه تبلیغاتی خاص و منحصربه فرد ویژه ی نوروز ۱۴۰۳

در ایران است. با بازدید از فروشگاه سایت ما از تنوع بینظیر هدیه های تبلیغاتی شگفت زده خواهید شد.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید