بهترین زمان برای دادن هدایای تبلیغاتی چه وقتی است؟

حقیقت این است که مناسبت های زیادی در تقویم کاری ایران برای جشن گرفتن یا یادبود گرفتن در طول سال وجود دارد! البته، شرکت‌های مختلف انگیزه‌های متفاوتی برای دادن هدایا به مشتریان یا کارمندان خود خواهند داشت. 

بیایید در مقاله ی سایت تهران سارنگ نگاهی اجمالی به بهترین زمان برای دادن هدایای تبلیغاتی بیندازیم!

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی می شود، زیاد به آن فکر نکنید! در عوض، همان رویکردی را که با هر هدیه دیگری انجام می‌دهید در پیش بگیرید: می‌خواهید گیرنده واقعاً از آن لذت ببرد. و شما می خواهید که این هدیه با ارزشمند و ماندگار باشد!

دلایل رایج برای دادن هدایای تبلیغاتی یا شرکتی

  • هدیه تبلیغاتی برای ایجاد وفاداری و ماندگاری در ذهن مشتری یا قدردانی از یک کارمند نمونه  یا برای تشویق اعضای شرکت بخاطر به دست آوردن یک چشم انداز روشن و موفقیت مالی است.
  • دادن هدیه شرکتی در زمان جشن گرفتن موفقیت برند در بازار هدف و کسب دستاوردهای بالا برای شرکت یا دادن هدیه تبلیغاتی برای سالگرد تاسیس شرکت یا یادمان های کسب جوایز توسط کارمندان و پرسنل است. 
  • برگزاری کمپین تبلیغاتی یا مراسم لانچ معرفی محصول جدید یا راه اندازی خط تولید جدید 
  • هدیه تبلیغاتی برای ایجاد رفاقت بین پرسنل و کارمندان شرکت حول یک رویداد تیم سازی مانند شرکت در نمایشگاه یا رویدادهای تخصصی (تی شرت و کلاه تبلیغاتی یا حتی ماگ و فلاسک سفارشی سازی با آرم و لوگوی برند که گزینه های عالی برای رویدادهای تیمی هستند)
  • دادن هدیه تبلیغاتی برای جشن گرفتن در سالگردهای کاری و نقاط عطف زندگی شخصی کارمندان (خرید خانه، تازه متاهل، استقبال از یک نوزاد و..)
  • برای نشان دادن قدردانی، به ویژه در مناسبات تعیین شده در تقویم مانند: روز کارمند و روز قدردانی و حمایت از مصرف کننده 

اما این همه ماجرا نیست! هزاران دلیل و رویداد دیگر در تقویم کاری هر شرکت و کارخانه نیز وجود دارد که برای هدیه دادن عالی هستند! هدایای تبلیغاتی شرکتی در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است، و این به این دلیل است که انکار تأثیر مثبت هدایا بر روابط تجاری دشوار است. هدایا نه تنها باعث خوشحالی افراد می شود، بلکه باعث ایجاد حس ارتباط بین هدیه دهنده و گیرنده می شود. در واقع، مشخص شده است که اشانتیون های تبلیغاتی باعث افزایش احساسات متقابل و اعتماد و منجربه وفاداری بیشتر مشتری، افزایش نرخ ارجاع و بهبود حفظ روحیه کارکنان می شود. 

مطمئن شوید که برای انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی لوکس و مرغوب از فروشگاه سایت تهران سارنگ؛ ارائه کننده انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی منحربفرد و اشانتیون های نمایشگاهی خلاقانه را دیدن فرمایید. تا کالای تبلیغاتی مورد نظر خود را در اندازه و تعداد مناسب با درج آرم و لوگوی شرکت، شخصی سازی کنید و آنلاین سفارش دهید تا از طریق پست دریافت نمایید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید