برای تقویت استراتژی های بازاریابی خود چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

BPMA انجمن بازاریابی تبلیغاتی بریتانیا است که نظرسنجی ها و تحقیقات مختلفی را انجام داده است که ارتباط مستقیم بین هدایای تبلیغاتی و افزایش شناخت و فروش برند را نشان می دهد. اینها برخی از مرتبط ترین یافته ها هستند:

  • ۶۶ درصد از شرکت ‌کنندگان می‌گویند که برند محصولی را که در سال گذشته دریافت کرده‌اند به خاطر دارند.
  • بازگشت سرمایه (ROI) محصولات تبلیغاتی، بهتر از طریق تبلیغات رادیویی و خیابانی به دست می آید و برابر با کمپین های تلویزیونی و رسانه های چاپی است.
  • ۷۹ درصد از افراد مورد بررسی، اظهار داشتند که دوست دارند دوباره با این شرکت تجارت کنند.
  • ۸۷ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه، کالای تبلیغاتی را بیش از ۱ سال نگه می دارند.
  • ۵۶ درصد گفتند که پس از دریافت هدیه تبلیغاتی، تصور بهتری از شرکت داشتند.

این یک واقعیت ثابت شده است که هدایای تبلیغاتی می توانند رفتار مصرف کننده را تغییر دهند. بسیاری از مطالعات به این نتیجه رسیدند که این استراتژی می تواند عادات خرید را تغییر دهد، زیرا بسیاری از مردم فقط به دلیل دریافت یک هدیه تبلیغاتی مایل به تغییر نام تجاری هستند.

Promotional Products Work سازمانی مستقر در تگزاس است که همچنین مسئول برجسته کردن نتایج عالی هدایای تبلیغاتی است. در جدیدترین تحقیقات او که در اینجا می توانید مشاهده کنید، می بینیم که چگونه هدایای تبلیغاتی که می توانند مورد استفاده قرار گیرند بیشترین مطلوبیت را برای مصرف کنندگان دارند. نتایج این مطالعات نقش اساسی را که محصولات چرمی، نساجی، چوبی و غیره را در صنعت تبلیغات با برندهای مختلف تایید می‌کند.

هدایای تبلیغاتی چگونه می توانند بر انگیزه کارکنان تأثیر بگذارند؟

هدایای تبلیغاتی می توانند تاثیر بسیار مهمی بر انگیزه کارکنان یک شرکت داشته باشند. هنگامی که هدایای تبلیغاتی به کارمندان خود می دهیم، توجه و قدردانی خود را از ارزش کار آنها نشان می دهیم. این باعث ایجاد فضای مثبت و احساس قدردانی در بین کارکنان می شود.

هنگامی که شرکت ها کمپین های تبلیغاتی” BTL “خود را توسعه می دهند، هدف اصلی جلب علاقه مصرف کننده است. این کار از طریق کانال‌های هدفمند، تقسیم ‌بندی‌ شده و غیرمتعارف ‌تر، که در خدمت عمومی کردن پتانسیل کامل برندها هستند.

برای تکمیل این استراتژی‌ها، کسانی که مسئول تصمیم ‌گیری بازاریابی هستند، به اقداماتی فکر می‌کنند که به تحریک خرید کمک می‌کند، که درجه بالایی از شناخت برند ایجاد می‌کند و مدیریت وفاداری مشتری را حفظ می‌کند. یکی از این اقدامات، هدایای تبلیغاتی است، با این ایده که اثری ماندگار بر مشتری بگذارد.

هدف هدیه تبلیغاتی شرکتی 

هدف هدایای تبلیغاتی شرکتی عبارت است از ایجاد یک نقطه تماس با کارمندان، مشتریان یا مشتریان بالقوه از طریق استفاده از یک هدیه یا اشانتیون تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت است. 

  • هدایای تبلیغاتی انگیزه بیشتری برای دستیابی به اهداف طولانی مدت را برای برند ایجاد می کند. هنگامی که کارمندان یک هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، برای دستاوردهای خود احساس پاداش می کنند و انگیزه آنها برای ادامه کار افزایش می یابد. هدایا می توانند به عنوان یک عامل انگیزشی عمل کنند و کارکنان را تشویق به بهره وری بیشتر و بهبود عملکردشان کنند.
  • علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی شرکتی وفاداری کارکنان را به شرکت تقویت می کند. کارمندانی که با آرم شرکت هدیه دریافت می کنند سفیران برند می شوند. این باعث ایجاد حس تعلق و هم ذات پنداری با ارزش ها و اهداف شرکت می شود. در نتیجه روحیه تیمی و همکاری بین کارکنان تقویت می شود.
  • هدایای تبلیغاتی همچنین می توانند یک محیط کاری مثبت ایجاد کنند. وقتی کارمندان در محیط شرکت از هدایا در کارهای روزانه خود استفاده می کنند، احساس قدرت و اعتماد به نفس می کنند. این به رضایت شغلی کمک می کند و روحیه کارکنان را تقویت می کند.

در پایان، هدایای تبلیغاتی نقش مهمی در ایجاد انگیزه در کارکنان دارند. با انتخاب و شخصی سازی هدایای مناسب، شرکت ها می توانند تأثیر مثبتی بر انگیزه، رضایت و عملکرد کارکنان ایجاد کنند.

فروشگاه تهران سارنگ عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی متنوع و زیبا مخصوص مشتریان و کارمندان شرکت شما است. با خرید از ما بهترین اشانتیون های تبلیغاتی را به دوستان خود هدیه دهید.

مقالات مرتبط

برترین محصولات تهران سارنگ

افزودن به سبد خرید